Sony Xperia 1 II Zwart

€ 454,95
Specificaties 6,5" • 3840x1644 • 256GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Sony Xperia 1 II Zwart Review

DansendeGertNewbie 20 augustus 2021, laatste update op 20 augustus 2021, 157 views Product gekocht

Sony Xperia 1 II Zwart

Ontzettend prettige telefoon, snel, waterdicht, draadloos laden en geen edge scherm, wat voor mij belangrijk is. Geluidskwaliteit was de grote verrassing, zeker als de telefoon met de rug op tafel ligt.

Pluspunten

• Kwaliteit speakers
  • 16:9 scherm+opnemen/foto's
  • Camera kwaliteit

Minpunten

• Hoge aanschafprijs
  • Accu mag groter

Na ruim een jaar gebruik te maken van deze knappe telefoon ben ik nog steeds erg tevreden. De aanschafprijs was fors maar draadloos laden (usbc slijt nauwelijks) en waterdichtheid zorgen wel voor dat het voorlopig nog wel meegaat.
Ik heb een Spigen hoesje erbij gekocht om de telefoon tegen valschade te beschermen, ook die doet z'n werk goed!

Het lange scherm was ik niet 100% van overtuigd, maar het werkt wel goed. De camera is top(makkelijk 16:9 foto's maken is fijn).
De accu is wat aan de kleine kant maar nog steeds in topconditie(mogelijk dankzij battery care, dan laad hij op tot 80%). Ook kan de vingerafdruk herkenning koppig zijn, dit gebeurt niet vaak.

Wat echt ontzettend goed is: de speakers, zeker als je de telefoon op een tafel legt, mooi vol geluid.
Ik heb voor deze telefoon gekozen omdat het scherm niet "edge" was en draadloos laden, en waterdicht natuurlijk. Later bleek het geluid een enorme plus te zijn geworden.

Heb jij ook een Sony Xperia 1 II Zwart?

Vraag & Aanbod

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.