DJI Mavic Mini Fly More Combo - Wit, Zwart

Specificaties 1920x1080 video • 30 min. accu • met remote - Bekijk alle specificaties

DJI Mavic Mini Fly More Combo - Wit, Zwart Review

Helium-3 20 augustus 2021, 405 views Product gekocht

DJI Mavic Mini Fly More Combo - Wit, Zwart

De Mavic Mini was ooit de beste drone voor zijn prijs. DJI leverde er heel veel mee voor een hele competitieve prijs. Met de introductie van de Mini 2 en de Mini SE is deze drone echter zijn adviesprijs absoluut niet meer waard, maar hij presteerd nog altijd erg goed.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit is top
  • Stabilisatie is indrukwekkend
  • Na 1,5 jaar al meerdere (harde) crashes overleefd zonder props of onderdelen te moeten vervangen

Minpunten

• Geen ocusync (mini 2)
  • Geen slow motion (hoge frame rate)

Design & bouwkwaliteit Score: 5
Features Score: 5
Opnamekwaliteit Score: 5
Beeldweergave Score: 5

Foto: drone met aftermarket modificaties (stickers, cameraprotector en landing gear)

Het vliegen is kinderlijk eenvoudig geworden met deze drone en toegankelijk voor veel mensen die leuke foto's en filmpjes willen maken. Ik raad aan vooral filmpjes te maken. De kwaliteit van video blaast je weg, maar de kwaliteit van foto's lijkt zo goed als een screenshot van een filmpje en daarmee niet te bijzonder.

Heb jij ook een DJI Mavic Mini Fly More Combo - Wit, Zwart?

Allereerst, leuke tekening ;). De FMC is nu €370 bij bol.com, denk je dat het de moeite nog waard is om 'm voor deze prijs aan te schaffen?

[Reactie gewijzigd door SirJesse93 op 21 augustus 2021 17:10]

370 is denk ik een grenswaarde! Als dat een beetje de top van je budget is, dan zou ik dat een hele goede deal vinden. Als je echter 150-200 euro meer wil uitgeven (afhankelijk van of je een goede aanbieding vind) dan is het betere bereik van de mini dat wel waard. Maar ja, dan zit je wel 30% over je budget heen, en da's best veel. Je zou ook nog eens op marktplaats kunnen kijken naar een fly more combo voor, zeg, 250 euro! Voor 300 zou ik zelf sowieso de mini 1 (deze dus) kopen als ik nog niets had!

[Reactie gewijzigd door Helium-3 op 21 augustus 2021 17:24]

Thanks, hier heb ik wat aan! Graag zou ik DJI Care Refresh bij de drone willen aanschaffen omdat het mijn eerste drone is, dus dan is tweedehands helaas geen optie. Nogmaals bedankt voor het delen van je mening :).

Fijne avond!
Nog één reactie; om even mede te delen dat ik zelf echt fan ben van Care Refresh. Ik heb het nog niet hoeven gebruiken gelukkig, dus ik weet niet hoe de service is, maar ik heb hen inmiddels het 2e jaar verlengd want het maakt gewoon dat ik veel meer vrijheid durf te ervaren bij het vliegen!
Mooi dat je 't nog niet hebt hoeven gebruiken. Diezelfde reden heb ik ook!
Ik zou minstens voor een Mini 2 gaan (fly more combo) of zelfs wachten tot de Mini 3 er is.
Dat duurt niet al te lang meer, paar maanden nog, en dan is de Mini 1 echt wel zonde van je geld.

Care Refresh is een persoonlijk dingetje, ik gebruik het zelf niet. Gewoon erg voorzichtig zijn en geen onnodige risico's nemen tijdens het vliegen.

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.