Google Nest Hub - Chalk Review

arhagoth 19 augustus 2021, 168 views Product gekocht

Google Nest Hub - Chalk

Een leuke toevoeging aan je smart home producten

Pluspunten

• Mooi design
  • Goed geluid
  • Handige instellingen

Minpunten

• Verstaat je soms verkeerd

Muziekweergave Score: 4
Film/gameweergave Score: 3
Basweergave Score: 3
Mid- en hoogweergave Score: 4
Ik heb de Nest Hub nu denk een jaar in mijn bezig, en moet zeggen dat ik er nog steeds zéér tevreden mee ben.
Ik gebruik de Hub dagelijks en het maakt alles toch een stuk makkelijker!
denk hier aan:

* Het licht aanzetten als ik thuis kom, maar ook uit als ik naar bed ga.
* Recepten weergeven en eventueel voorlezen.
* Een boodschappenlijst voor me maken.
* 'S ochtends het nieuws en weer voorlezen.

Dat zijn maar enkele voorbeelden, maar ongemerkt in die bij mij thuis er toch helemaal in gegroeid.

Daarnaast vind persoonlijk de vormgeving en afwerking er goed uitzien.
Bij mij in de woonkamer is het geluid goed/acceptabel (mijn woonkamer is niet heel groot)

Toch zijn er ook nog een paar opmerkingen die ik wil vermelden waar ik soms tegenaan loop.

* Soms wordt je stem niet goed opgepikt of wordt er iets héél anders gehoord.
* Antwoorden kloppen soms deels niet, alleen denk ik dat niet geheel te verwijten is aan google maar ook waar de informatie vandaan wordt gehaald.
* De correcte lampen aanzetten blijft soms nog wat lastig (komt misschien door de naam van de lampen) daar heeft Google routines wel verbetering aan gegeven.
* heb nu in een jaar tijd 3 keer ervaren dat die vast is gelopen, stekker er even uit en weer in en alles werkt binnen 1 minuut weer.

Al met al ben ik er zeer tevreden oven en zou hem ook aanbevelen aan iedereen die zijn of haar eerste stap richting een smarthome wilt maken.
Zelf persoonlijk zou ik wachten op een aanbieding, die komen namelijk nog geregeld voorbij

Heb jij ook een Google Nest Hub - Chalk?

Vraag & Aanbod

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.