MSI GeForce GT 1030 2GHD4 LP OC

€ 99,90
Specificaties Max. 1,43GHz • DDR4 • DP, HDMI - Bekijk alle specificaties

MSI GeForce GT 1030 2GHD4 LP OC Review

Bukkem 17 augustus 2021, laatste update op 17 augustus 2021, 347 views Product gekocht

MSI GeForce GT 1030 2GHD4 LP OC

De kaart wordt nogal gedist in_de reviews maar dat is m.i. onterecht. Als je de kaart gewoon gebruikt waar 'ie voor bedoeld is, dus als videokaart voor je pc / htpc, dan heb je echt een prima videokaart in huis. Voor gamen gebruik je een gaming_videokaart, niet een passief_gekoelde desktop-kaart.

Pluspunten

• Performance
  • Stabiel
  • Stil (ja, duh!, passief gekoeld)
  • Niet al te duur (tientje of 5 voor betaald)

Minpunten

• soms lastig verkrijgbaar

Drivers en compatibiliteit Score: 5
Uitstekende videokaart. Ik gebruik hem i.c.m. mijn 2560x1440 Samsung monitor via Display Port, werkt perfect, stabiel en stil.
Ook in htpc op 4K tv werkt de kaart prima, ook met 4K video.

Heb jij ook een MSI GeForce GT 1030 2GHD4 LP OC?

Vraag & Aanbod

Hoi,

Mag ik vragen waar jij de videokaart voor rond de 5 tientjes heb gekocht? Deze is videokaart is namelijk perfect voor mijn kantoor pc maar ik zie hem nu in de pricewatch staan voor 84,- en dat vind ik nog vrij duur.

Alvast bedankt!
Klopt, de kaart is ipv verlaagd in prijs, verhoogd! Echt bizar!

Ik wou er nog een voor een andere computer kopen maar dit is belachelijk
Electronica hoort te zakken in prijs naarmate het ouder wordt.
Ik had de kaart ongeveer een jaar geleden gekocht (schat ik).

Ik zie ook niet echt een alternatief van een ander merk ofzo, ook passief gekoeld en met die chip.
Gaat lekker zo.
Kaart is nu 102 euro! Wtf man?!

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.