HP Pro Tablet 608 G1 (1BH15EA) Grijs

Specificaties 7,86" • 2048x1536 • 64GB • Win 10 Pro - Bekijk alle specificaties

HP Pro Tablet 608 G1 (1BH15EA) Grijs Review

w.van.duyn 16 augustus 2021, 185 views Product gekocht

HP Pro Tablet 608 G1 (1BH15EA) Grijs

Een waardeloos product. Het werkt meer niet dan wel.

Pluspunten

• robuust

Minpunten

• wekenlang niet bruikbaar
  • kantelfunctie werkt niet
  • slechte support

Een waardeloos product. Als deze tablet model staat voor andere HP-producten, zou ik ver weg blijven van HP.
Voor honderden euro's heb ik deze tablet gekocht, maar hij doet het meer niet dan wel. Regelmatig staat de tablet vast. Ik kan er niets mee. Uitzetten of herstarten kan niet. Maar gebruiken ook niet. Het is dan een kwestie van een week wachten en de batterij leeg laten lopen. Dan komt hij eindelijk weer in een reset-modus, waarna de tablet misschien weer gebruikt kan worden. Dit schijnt normaal te zijn. Ik heb al menig review gelezen, waarin andere gebruikers dezelfde problemen hebben. HP doet hier echter niets mee. Lekker cashen voor een inferieur product, toch?
Als je hem af en toe wel kunt gebruiken, moet je niet gek kijken dat de kantelfunctie weer niet werkt.
Vandaag was ik het helemaal zat. De tablet heeft alle hoeken van de kamer gezien. Eén ding kan ik wel zeggen: de tablet lijkt onverwoestbaar. Uiterlijk ziet hij na deze vlieglessen er nog goed uit. Ik ga hem alleen niet meer gebruiken. Zelden zoveel spijt gehad van zo'n belabberd product.

Heb jij ook een HP Pro Tablet 608 G1 (1BH15EA) Grijs?

Is meer een rant dan een review, ook snap ik niet zo goed dat men nu pas een review schrijft terwijl het product al jaren niet meer leverbaar is.

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.