TaoTronics SoundLiberty 79 (Zwart)

€ 59,99
Specificaties In-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

TaoTronics SoundLiberty 79 (Zwart) Review

Yailen 16 augustus 2021, 138 views Product gekocht

TaoTronics SoundLiberty 79 (Zwart)

TLDR: Ik raad ze zeker aan! Alleen voor het gebruik tijdens het sporten / bewegen kan ik ze helaas niet aanraden. Zodoende een slechtere score gegeven voor Gebruiksgemak.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Goed geluid
  • lange gebruiksduur
  • Prijs/kwaleitsverhouding is top
  • BT verbinding is goed met mijn telefoon (Pixel 2XL) en tablet (Samsung Galaxy Tab S3). Geen haperingen enzo.

Minpunten

• Blijven (bij mij) niet goed zitten tijdens bewegen/sporten

De oordopjes heb ik nu bijna een jaar. Vanwege het thuiswerken heb ik ze niet heel veel gebruikt het afgelopen jaar, tot de afgelopen vakantie. Afgelopen 3 weken heb ik ze meerdere uren per dag gebruikt voor muziek, films en luisterboeken (in de hangmat).

Allereerst, ik ben zeker geen audiofiel. Dus ik kan niet echt inhoudelijk beoordelen of de balans goed is enzo. Dat gezegd hebbende vind ik de geluidskwaliteit vind ik erg goed. Er is bas maar het overheerst niet en alle tonen zijn helder.

Ik heb wel moeite met het in de oren houden van de oordopjes. Ik heb ze gekocht omdat de reviews aangaven dat ze goed blijven zitten, maar ze blijven bij mij niet goed zitten als ik beweeg. Dus het is geen optie om ze te dragen tijdens het sporten omdat ik ze dan iedere 20 seconden moet aandrukken. Misschien dat dit bij anderen wel goed werkt.

Ik had hiervoor geen ervaring met BT oordopjes in het algemeen en ik vind het wel een uitkomst dat het draadloos is en dat je gemakkelijk switched tussen links, rechts en beide oordopjes in. Plus dat ze opladen in een case is natuurlijk ook super. Tot nu toe heb ik nog nooit gehad dat de oordopjes leeg waren tijdens een sessie en dat ik moest overstappen op iets anders en op vakantie heb ik echt wel 3+ uur achter elkaar gebruik gemaakt van deze oordopjes.

Heb jij ook een TaoTronics SoundLiberty 79 (Zwart)?

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.