LG Soundbar SP2

Specificaties Soundbar met 1x HDMI-in - Bekijk alle specificaties

LG Soundbar SP2 Review

ChanelvanHoofNewbie 14 augustus 2021, 208 views Product gekregen

LG Soundbar SP2

Mooie, makkelijk te bedienen soundbar, geschikt voor muziek, minder indrukwekkend als soundbar achter de tv.

Pluspunten

• Elegant design
  • Fijne soundbar voor tuinfeestjes
  • Prima geluid
  • Makkelijk te koppelen en bedienen

Minpunten

• Niet geschikt als TV soundbar

Geluidskwaliteit Score: 3
Wij hebben de soundbar de afgelopen weken mogen testen en we zijn erg positief. Het is een mooie soundbar met een elegant design met makkelijk te bedienen overzichtelijke knoppen. Wij hadden onze muziek aangesloten voor een tuinfeestje. De muziek klonk prima, met de juiste bas en op het juiste volume. We hadden de soundbar ook aangesloten op onze tv, echter was het geluid daarvoor niet geschikt. Het is ons tevens nog niet gelukt om het geluid te dupliceren zodat we de soundbar op een andere plek in de kamer konden zetten. Ik zou bij mijn volgende aankoop de prijs en kwaliteit goed afwegen en de verwachtingen hiernaar aanpassen.

Heb jij ook een LG Soundbar SP2?

Kun je toelichten waarom de soundbar volgens jou niet geschikt is als TV soundbar? 'Het geluid was daarvoor niet geschikt' zegt mij niet veel.
Het geluid van onze tv zelf was beter dan het geluid wat uit de soundbar kwam. Daarom had de soundbar voor ons geen toegevoegde waarde wanneer we deze op de tv aan hadden gesloten.