Poco M3 128GB Blauw

€ 219,-
Specificaties 6,53"128GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Poco M3 128GB Blauw Review

Niels1976 10 augustus 2021, laatste update op 12 augustus 2021, 294 views Product gekocht

Poco M3 128GB Blauw

Na het verwijderen van bloat- en Addware en installeren van Pixel Launcher voor mij een top telefoon.

Pluspunten

• 1080P
  • Design
  • 128GB

Minpunten

• Geen NFC.
  • Miui, maar dit is redelijk eenvoudig aan te passen naar bijvoorbeeld een Pixel launcher

Was op zoek naar de 1e telefoon voor mijn zoon die binnenkort jarig is. Voor € 109 opgepikt via Mobiel.nl.
Ik ben een trouwe Motorola fan omdat ik hou van een Stock Android versie. Toch ben ik al jaren geïnteresseerd in de telefoons die Xiaomi uitbrengt maar heb de aanschaf i.v.m. de negatieve reacties op het besturingssysteem niet aangedurfd. Je krijgt immers wel heel veel telefoon voor je geld. Nu had ik me ondertussen verdiept hoe je alle Addware kunt verwijderen en je bijvoorbeeld een Pixel Launcher zoals Lawnchair 2 met een Pixel Icon pack kunt installeren zodat de telefoon als Android Stock er uit ziet en functioneert. Dus toch de gok genomen en deze telefoon aangeschaft. Nou en dat is gelukt! Super blij mee. Ik zal me niet meer af laten schrikken door de standaard geïnstalleerde software. Deze is gewoon aan te passen naar je eigen wensen.

Heb jij ook een Poco M3 128GB Blauw?

Vraag & Aanbod

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.