Jabra BT320s Stereo Bluetooth Headset Review

sjontheking 3 september 2010, 442 views

Jabra BT320s Stereo Bluetooth Headset

Pluspunten

• Bouwkwaliteit
  • Kwaliteit van het muziekgeluid
  • Ontwerp

Minpunten

• Belgeluid slecht op afstand en in buitenlucht.

Opnamekwaliteit Score: 2
Enige uitleg bij de sterretjes:
Heb deze gekocht in HongKong voor ongeveer 20 euro. Koppelen ging makkelijk met m'n Omnia (2).
Ontwerp ligt lekker in de hand en er zit een clip op de achterkant om de unit aan kleding e.d. vast te maken.
Geluid is prima, er is wel enige ruis hoorbaar, maar bij de muziek die ik luister is dat geen issue.
Ik kan me wel voorstellen dat het storend kan zijn als je veel klassieke muziek luistert. Ik heb een jaar geleden een upgrade gedaan en andere in-ears van Creative gekocht; geluid is nog wat beter geworden.
Kwaliteit van belgeluid is redelijk, in de buitenlucht kan de andere kant van de lijn me niet helemaal goed verstaan als ik de clip op mijn kleding heb; ik moet de unit bij mijn mond houden om beter verstaanbaar te zijn. Binnenskamers prima geluid en verstaanbaarheid.
Ik heb de set nu 2 jaar en enige mankement zijn wat slijtageplekken; accuduur en geluidskwaliteit is nog hetzelfde!

• Samsung Omnia
  • Samsung Omnia 2

Heb jij ook een Jabra BT320s Stereo Bluetooth Headset?