Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 800dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Conceptronic CLLMTRAVGR Review

WernerL 3 september 2010, 218 views

Conceptronic CLLMTRAVGR

Pluspunten

• Mooi design
  • klein
  • Oprolmechanisme

Minpunten

• Dunne kabel

Ik had voor mijn laptop een nieuwe muis nodig en deze zag er zeer goed uit. Hij is klein, maar niet TE klein en er zit een oprol mechanisme op voor de muis. Scheelt weer een extra snoerwoud in mijn tas elke dag.

Het enige wat me helaas wel opviel toen ik de muis binnenkreeg is dat de kabel heel erg dun is. Ik heb de muis nog te kort om te kunnen zeggen deze kabel het lang overleefd maar ik begin er wel een beetje twijfels over te krijgen. Het oprol mechanisme van de muis werkt verder wel prima. Maar je moet wel zorgen dat de kabel helemaal recht is voordat je hem oprolt, anders wil hij nog eens blijven haken.

Goed, dan nu even een stukje over het gebruik van de muis. Hij is klein dus uber-grote handen zijn niet aan de raden. Voor mij ligt hij prima in de hand, de knoppen voelen solid aan en hij klikt behoorlijk ligt, en ik kan makkelijk bij het scrollwieletje. Het voelt gewoon degelijk aan, toch zeker voor deze prijs. Verwacht geen pareltje waarmee je kunt gamen, maar ik vind het een geschikte cheap-ass muis die ik elke dag mee naar school neem voor mijn laptop.

Heb jij ook een Conceptronic CLLMTRAVGR?