Rolfstone Riva (Zwart)

€ 59,-
Specificaties In-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Rolfstone Riva (Zwart) Review

fgrivel 8 augustus 2021, laatste update op 9 augustus 2021, 211 views Product gekregen

Rolfstone Riva (Zwart)

Ik heb deze oortjes voor m'n verjaardag gekregen.

Pluspunten

• Robuust
  • Gaan lang mee
  • Geweldige serive
  • Stijlvol
  • Geluidskwaliteit

Minpunten

• Geen USB blokje meegeleverd
  • Microfoon
  • Volume (persoonlijke mening)

De oordopjes werden snel geleverd. Toen ik ze de eerste keer uit de verpakking haalde bleek het linker oortje niks te doen. Ik nam contact op met de klantenservice op een zaterdag en had verwacht dat ze pas maandag zouden reageren. Tot m'n verbazing kreeg ik enkele minuten later bericht terug en heeft de medewerker mij perfect geholpen en zonder ingewikkeld gedoe de fout geconstateerd en een vervangend setje opgestuurd.

De vervangende dopjes heb ik inmiddels binnen en ik ben zeer tevreden over gebruiksgemak en geluidskwaliteit. Zeker een aanrader!

Pasvorm is ook goed. Ze zijn comfortabel en de dopjes dichten goed af. Het is me nog niet overkomen dat de oortjes uit vallen tenzij ik ze zelf niet goed heb ingedaan.

De bediening is wel even wennen, al is dat vermoedelijk in mijn geval ook omdat dit m'n eerste dradeloze oortjes zijn. Ik heb wel eens per ongeluk volume harder gezet of onbedoeld m'n muziek gepauzeerd maar ik kan niet oordelen of dit in lijn is met soortgelijke producten.

Bellen met deze oortjes is helaas niet ideaal. Vaak krijg ik te horen dat ik onverstaanbaar ben en als er een zuchtje wind staat hoef ik het niet te proberen. Voor m'n gevoel is de volume ook aan de harde kant, maar ik heb dit met een app op mijn telefoon kunnen oplossen en ik weet ook niet of het aan mij ligt of m'n telefoon.

Er zit wel een USB-C Kabel bij om op te laden maar geen USB oplader zelf. Ik heb een overvloed aan blokjes dus voor mij geen probleem maar handig om te weten.

Al met al zou ik absoluut 5 sterren geven ook ondanks de kleine gebreken, want de minpunten zijn in het geheel voor mij persoonlijk verwaarloosbaar en het wordt ruim gecompenseerd door de geweldige service.

Heb jij ook een Rolfstone Riva (Zwart)?

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.