Tweakers zegt: 7,5

Immortals: Fenyx Rising, Switch

€ 22,44
Specificaties Nintendo Switch • Avontuur, RPG • 12 jaar - Bekijk alle specificaties

Immortals: Fenyx Rising, Switch Review

Rakkachi 8 augustus 2021, 117 views Product gekocht

Immortals: Fenyx Rising, Switch

Had een fantastische game kunnen zijn, maar..

Pluspunten

• grote wereld
  • veel puzzels
  • veel upgrades
  • hilarische dialoog

Minpunten

• crashes
  • puzzels bugs
  • verplicht ubisoft account
  • copy paste vijanden
  • onbalans tussen vijanden

Gameplay Score: 3
Beeld Score: 3
Geluid Score: 3
Besturing Score: 3
Replaywaarde Score: 2
Stabiliteit Score: 2
Het had zo mooi kunnen zijn, en ik heb het echt geprobeerd. Maar ondanks een mooie grote wereld met veel content zijn er een paar problemen waardoor ik het spelen heb opgegeven.

Het begon al met de eerste keer opstarten, je moet een account openen bij Ubisoft. Op zichzelf een goed idee als je meer content wil verkopen. Maar stel dat ik dit niet wil kan ik dit niet overslaan, jammer dat ik hierin geen keus heb. Daarbij is een losse store met content beetje overbodig, ze kunnen toch gewoon de nintendo store gebruiken ?

Ok, account gemaakt. Nu wachten op een symbooltje die aangeeft dat hij kijkt voor extra content.....en dat duurt wel even. Staat er bij ubisoft nog een inbelmodem ofzo ? dit gebeurt altijd als je de game opnieuw start.

En de game opnieuw opstarten gebeurt nogal eens, aangezien deze regelmatig crasht. Als je te snel door de gamewereld beweegt gecombineerd met de slaapstand van de Switch dan is het meteen afgelopen. Je zou kunnen zeggen gebruik dan de slaapstand van de Switch niet. Maar dit is nu eenmaal hoe de Switch werkt, en zou dus moeten kunnen. Alternatief is het afsluiten en lange opstarten na elke keer spelen.

level 1 vijanden zijn nauwelijks te verslaan, dan als je van alles en nog wat heb geleveled zijn ze nog niet te verslaan. Je krijgt nergens het gevoel van : yes ik ben sterk!. Dit is na circa 4 a 5 uur spelen.

Verder zijn er wel erg veel puzzels, waarbij sommige door het gebruik van physics falen. Rol een bal in een goot en hij moet vederop op de goede plek landen. Tenzij de phycis niet kloppen en hij halverwege de puzzel blijft hangen. Jammer doe de hele puzzel maar opnieuw..

Wereld is lekker groot, met veel verschillende setpieces erin. Verhaal is min of meer boeiend door de hilarische dialoog tussen de goden.

Heb jij ook een Immortals: Fenyx Rising, Switch?

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.