Kef M100 (Grijs, Titanium)

Specificaties In-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

Kef M100 (Grijs, Titanium) Review

RondeGoeyNewbie 5 augustus 2021, laatste update op 6 augustus 2021, 153 views Product gekocht

Kef M100 (Grijs, Titanium)

Heel fijne oortjes, geven een sprankelende weergave van dat wat gepresenteerd wordt. De bas kan tegenvallen omdat de meeste mensen nou eenmaal bas-junkies zijn, maar dat doet niks af aan de kwaliteit van het geluid.

Pluspunten

• Gedetailleerd geluid
  • Heldere hoge- en middentonen
  • Heel goede instrument separation

Minpunten

• Mindere bouwkwaliteit, heb er al twee versleten
  • Bas is minder luid dan bij andere oortjes
  • Door het draadje het afgelopen jaar minder gebruikt dan m’n gebruiksvriendelijkere, draadloze oplossing
  • Niet draadloos 🙃

Let niet op bovenstaande review. Deze oortjes zijn hun geld volledig waard. Prachtige middentonen, heldere hoge tonen. Geweldige instrument separatie. Je hoort met deze oortjes meer van de muziek dan dat je hoort met bijvoorbeeld EarPods of dat soort oortjes. Bij sommige genres kan het voorkomen dat de bas wat karig/zonder boost klinkt, maar je hoort wel de volledige lage range en zeer strak; ik zou zelfs willen zeggen dat deze oortjes een grotere range hebben dan veel koptelefoons die ik heb gebruikt (je hoort dus wel alle bastonen, maar gewoon een stuk minder hard en vol dan je misschien gewend bent). Wanneer ik elektronische muziek luister, zoals techno, is er in ieder geval voldoende bas, bij klassieke muziek ook. Bij meer akoestische muziek met gitaar kan ik bij sommige nummers wat meer bas wensen. Ik gebruik 99,9% van de tijd mijn iPhone zonder versterker. Als ik mijn versterker wel gebruik en de bas wat opschroef, kan hij zeer overweldigend worden.

Heb jij ook een Kef M100 (Grijs, Titanium)?

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.