Samsung Odyssey G9 (G95TSSR) 49" Zwart

€ 1.055,-
Specificaties 49" • 5120x1440 • 240Hz • VA • 1ms - Bekijk alle specificaties

Samsung Odyssey G9 (G95TSSR) 49" Zwart Review

Arokhantos 4 augustus 2021, laatste update op 8 oktober 2021, 286 views Product gekocht

Samsung Odyssey G9 (G95TSSR) 49" Zwart

Eerste aanschaf 3 dode pixels tweede aanschaf 15+ dode pixels. Domme pech of kwaliteit probleem ? Dit scherm is te mooi om waar te zijn, hoort duidelijk niet op de markt.

Pluspunten

• SUPER ULTRA WIDE
  • 240 HZ
  • Gsync compatible + FreeSync Premium Pro
  • 5120x1440

Minpunten

• Te mooi om waar te zijn.
  • Dode pixels
  • Stoff in het scherm ?
  • Kwaliteit problemen
  • scanlines op 240hz

Wat foto's van dode pixels op zo wel oude scherm als nieuwe scherm.

Filmpje dode pixels

Filmpje oude scherm met freesync probleem wat huidig paneel niet heeft maar wel 15+ dode pixels

3e monitor vandaag binnen gekomen 2 dode pixels 1e dode pixel mogelijk stoff of vuiltje niet super zichtbaar 2e wel bijde op de rand.

na 3 dagen is er 1 dode pixel tot leven gekomen elk bewijs is verdwenen, het was alleen zichtbaar van een niet kijk hoek, nu zit ik met 1 dode pixel, maar scherm is vandaag op tilt geslagen bleef zwart en power button van scherm reageerde niet, enige wat kon doen is display port kabel er uit halen en er terug in doen toen had ik weer beeld

Ik gebruik een AMD 6900 XT
Update 24-8-2021 het scherm viel weer weg reageerde niet op power button, en had 1 flits in het scherm met 2 blauwe lijntjes die zichtbaar waren voor 1 seconde, zo te ziek maakt het niet uit en trek ik telkens aan korste eind met de kwaliteit van Samsung

Heb jij ook een Samsung Odyssey G9 (G95TSSR) 49" Zwart?

Vraag & Aanbod