Lenovo Yoga Slim 7 15IMH05 (82AB002WMH)

Specificaties 15,6" • 1920x1080 • 512GB • Intel Core i5 - Bekijk alle specificaties

Lenovo Yoga Slim 7 15IMH05 (82AB002WMH) Review

hreuvekamp 4 augustus 2021, 191 views Product gekocht

Lenovo Yoga Slim 7 15IMH05 (82AB002WMH)

Gisteren gekregen. Na eerste updates uitgevoerd te hebben in Lenovo software center, begonnen blue screens. Na overleg met Lenovo support een harde reset geprobeerd. Helaas bij insteken van de naald in het kleine gaatje aan de onderkant ontstond een vonk. Brandlucht, en gaat niet meer aan. Helaas moeten terugsturen.

Pluspunten

• Design
  • Gewicht
  • Scherm

Minpunten

• Gigantisch grote en zware lader

Gisteren gekregen. Na eerste software updates uitgevoerd te hebben in Lenovo software center, begonnen blue screens. Laptop bleef maar rebooten, telkens met een anders stop-code. Na overleg met Lenovo support een harde reset geprobeerd. Helaas bij insteken van de naald in het kleine gaatje aan de onderkant ontstond een vonk. Brandlucht, en gaat niet meer aan. Helaas moeten terugsturen.

Jammer, want qua specs en prijs een hele mooie en lichte design laptop. Voor mij geen Lenovo meer.

Heb jij ook een Lenovo Yoga Slim 7 15IMH05 (82AB002WMH)?

Dus, omdat jouw exemplaar mogelijk issues had voldoet het hele merk niet? Waarde laat zich pas zien op moment dat er problemen zijn - waren ze makkelijk met inleveren/retour, hoe was support etc. Pech kun je altijd hebben, ongeacht merk, en Lenovo is hierbij een van de betere merken.
Je hebt mij niet horen zeggen dat het hele merk niet voldoet. Ik heb alleen voor mijzelf besloten dat ik geen Lenovo meer wil, en heb daar een goede reden voor (zie onder).

Waarde wordt getoond door de leverancier, niet zozeer de producent. Lenovo support was prima bereikbaar en hefet me goed geholpen. Leverancier (Paradigit) heeft het prima opgelost. Kon de laptop gratis retour sturen (obv DOA).

Maar heel eerlijk: uitvoer van een harde reset middels steken van een speld in een mini-klein gaatje onder de laptop, .... dat doen andere merken toch écht stukken beter.

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.