Fossil Hybrid Smartwatch HR Collider Zwart (Zwart)

€ 152,-
Specificaties Android, iOS compatibel - Bekijk alle specificaties

Fossil Hybrid Smartwatch HR Collider Zwart (Zwart) Review

Barry KantersNewbie 2 augustus 2021, 285 views

Fossil Hybrid Smartwatch HR Collider Zwart (Zwart)

Pluspunten

• snel opladen
  • lange levensduur batterij
  • zelf wijzerplaten aan te passen

Minpunten

• niet altijd staren automatische trainingstetectie

Wat een mooi horloge is dit. Goed afgewerkt, prettig draagcomfort, goede kwaliteit. Maar nog mooier is dat hij gelijk ook smart is en de belangrijke functionaliteit heeft en dat het NIET ten koste gaat van de batterijduur. Bij gewoon gebruik, en dan pas na ruim een week weer even op moeten laden is echt top. Dit komt doordat het display met inkt ipv een scherm. Het leest lekker af. Het horloge is stijlvol zwart net een comfortabele zwarte kunststof band.
Daarnaast kun je ook verschillende wijzerplaten downloaden of zelf maken. Ik vind het wel jammer dat dan maar een beperkte keuze is en niet alles zelf kan maken qua tellertjes of datum / tijd. Ik hoop dat dit nog in de software opengezet wordt. Regelmatig kijk ik niet alleen naar de tijd, maar ook hoeveel stappen ik heb gezet en wat mijn hartslag is. Onder de douche doe ik hem toch even af, maar verder heb ik hem de hele dag om.
Uitgebreide info over wat de hele dag gemeten is lees je dan weer af in de app op je mobiel. Ik vind de slaap monitor echt te gek en verklaart soms waarom ik moe of juist opgewekt was. Maar ook de De 3 functieknoppen zijn in de app te wijzigen zodat je het kunt aanpassen naar jouw favoriete knoppen.
Wat nog niet lekker lijkt te werken is dat de automatische trainings detectie niet snel genoeg aan gaat. Pas na minstens 10 minuten wandeling dekt de horloge dat je pas start met wandelen. Dan heb ik vaak net een korte rondje actief zijn afgerond, maar wordt niet als zodanig geregistreerd. Ik hoop dat deze instelling nog wordt aangepast in de software. Mijn conclusie: Een hele fijne en mooie Hybride Watch met lange batterijduur en fijne aanpasbare wijzerplaten en functionaliteit.

Heb jij ook een Fossil Hybrid Smartwatch HR Collider Zwart (Zwart)?

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.