Canon EOS M50 Mark II Zwart

€ 558,03
Specificaties Losse body • 25,8MP sensor • WiFi - Bekijk alle specificaties

Canon EOS M50 Mark II Zwart Review

tvd2003Newbie 1 augustus 2021, laatste update op 1 augustus 2021, 432 views Product gekocht

Canon EOS M50 Mark II Zwart

Gekocht bij kamera express. Zee goede service. Langs de winkel gegaan in Maastricht. Ze namen alle tijd voor mij en voor het beantwoorden van mijn vragen over de camera. Ik ben super tevreden

Pluspunten

• Mooie scherpe fotos en goed goede kwaliteit camera
  • Snelle scherpstelling
  • Kantelbare display

Minpunten

• batterij duur kort (neem een extra mee)
  • Prijzig (meer een update v/d m50)
  • weinig ef-m lenzen (wel met adapter EF en EF-s lenzen)

Snelheid en automatiek Score: 5
Batterijduur Score: 3
Uitbreidbaarheid Score: 4
Van vroeger een spiegelreflex camera te hebben gehad en overgestapt naar een canon G3 en en in 2011 een canon G12 gekocht super cameras altijd tevreden geweest. Maar het werd het tijd voor een nieuwe digitale camera.
Ging tussen 2 cameras:
De Canon m50 of de m50 MARK ii Lang gedacht welke daar de m50 al van 2018 was besloot ik toch voor de nieuwere versie te gaan de m50 mark II met de 18-150mm lens.

Is meer een upgrade van de m50 zou ik wel zeggen . En eigenlijk vind ik dat Canon dit had kunnen verwerken in een sofware update...

Nu 2 daggen in mij bezit en al veel fotos mee gemaakt om te proberen. Ben helemaal tevevreden over de kwaliteit en snelheid. Super mooie fotos. Komt kort in de buurt van een spiegelreflex. Een echte aanrader.
Ik zeg wel neem meteen een extra batterij erbij. Ook het kantelbare display is erg fijn.

Gekocht bij kamera express.. Helemaal tevreden over de service... had 2* gebeld voor informatie toen langs de winkel gegaan in Maastricht. Ze namen alle tijd voor mij en voor het beantwoorden van mijn vragen over de camera .
Ik ben tevreden en deze kamera is een aanrader.

Heb jij ook een Canon EOS M50 Mark II Zwart?

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.