Bosch Indego 350 Connect

€ 699,-
Specificaties 18V accu Robotmaaier • 350m² maaioppervlakte - Bekijk alle specificaties

Bosch Indego 350 Connect Review

karelhuisNewbie 30 juli 2021, 777 views Product gekocht

Bosch Indego 350 Connect

Sel en makkelijk installeren en maaien maar. Of beter gezegd kijken hoe hij voor je maait

Pluspunten

• makkelijk installeren
  • bedienen via app
  • mooi gras

Minpunten

• via google lukt me niet

Na lang zoeken de Bosch Indego S350 gekocht en mijn gazon is strak en netjes!
Het installeren was een fluitje van een cent, via de app alles ingesteld en mijn E-Sheap zo ais ik hem noem doet zijn werk. De eerste week ging prachtig. Liep niet vast of viel om of ontspoorde, niks van dit alles. Mijn tuin is wat hobbelig maar hij maait lekker door.

Wat me nog niet is gelukt is om hem via google te laten maaien. Heb het hele huis slim en alles praat met elkaar en reageert via google en of Domoticx maar "ok google start indego" dat werkt niet. Nou ja deels niet, hij vraagt om een pincode. Maar die pin is niet goed volgens google.

De maaier heeft een pin tegen diefstal, maar die pin slikt hij niet.
Als hij maait dan kan je hem wel laten stoppen via google, dan is er geen pin nodig.

Heb jij ook een Bosch Indego 350 Connect?

YES!!! Het werkt !

Beste mijnheer Oosterhuis,

Excuses voor het late antwoord.

Hier zijn een aantal instructies voor Google Home.

De pin zijn de laatste 4 cijfers van het serienummer van de maaier. Maar als die 4 cijfers beginnen met een ‘0’, dan herkent Google Home die pin niet. Dit is een fout bij Google Home; zij zijn hiervan op de hoogte en wij wachten op een oplossing van hen.

Download Google Home App en selecteer het + menu links bovenaan

• Kies 'apparaat instellen'
• Kies 'nieuwe apparaten instellen' en volg de stappen in de app om de configuratie te voltooien

• Voorbeelden van opdrachten zijn: Hey Google, start mijn maaier. / Ok Google, pauzeer mijn maaier. / Hey Google, breng mijn maaier terug naar de garage.