ASUS GT1030-2G-BRK

€ 103,65
Specificaties Max. 1,506GHz • GDDR5 • DP, HDMI - Bekijk alle specificaties

ASUS GT1030-2G-BRK Review

Jan64nl 26 juli 2021, laatste update op 10 november 2021, 171 views Product gekocht

ASUS GT1030-2G-BRK

Prima kaartje voor 4k weergave en aansluiting twee 4k monitoren.

Pluspunten

Minpunten

• Extreem irritante zoem van de fan

Drivers en compatibiliteit Score: 3
De fan maakt een heel irritant zoem geluid. Ik belast de videokaart niet zo erg dus heb inmiddels de fan uitgeschakeld. De warmte van de kaart blijft beperkt. Ik had beter de fanloze versie van deze kaart kunnen nemen.

Update: warmte van de kaart wordt toch te hoog zonder fan. Dus fan weer aangezet. Irritante zoem lijkt erger te worden. Fan lijkt niet constant te draaien waardoor "zingend" geluid ontstaat. Toch maar ns mogelijkheid voor andere fan onderzoeken :(

Update 10-11-21:
Andere fan niet mogelijk. Zoem van de fan wordt steeds erger en irritanter. Ga de kaart terug sturen in de hoop dat het ogv garantie verholpen kan worden. Beoordeling naar beneden aangepast. Overall waardering blijft op 3* staan maar wat mij betreft 1*. Kaart is door gezoem praktisch onbruikbaar

Heb jij ook een ASUS GT1030-2G-BRK?

Vraag & Aanbod

Hoi Jan64nl,

Ik heb dezelfde kaart gekocht, en last van hetzelfde probleem.
Kaart was in eerste instantie stil, maar maakt steeds meer herrie.

Ik vroeg me af of reparatie binnen garantie gelukt is.
En zo niet of je een andere oplossing hebt gevonden.

Thanks,
Stefan