Philips TAH5205 (Wit)

€ 34,39
Specificaties Over-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

Philips TAH5205 (Wit) Review

Ruikersnaam 25 juli 2021, laatste update op 25 juli 2021, 239 views Product gekocht

Philips TAH5205 (Wit)

is niet wit, maar grijs!

Pluspunten

• kan erg compact ingeklapt worden
  • 3,5mm jack
  • knop voor extra bas

Minpunten

• grijs!
  • schelpen net te klein

Op zich prima, maar ik was erg teleurgesteld toen ik deze koptelefoon uit de doos haalde; deze is gewoon grijs! Ik weet niet of het goed te zien is op het plaatje, maar hij is echt serieus grijs en niet een beetje off-white of zo. Vooral vergeleken met al die plaatjes waarin ie echt mooi wit is.
Ik had deze gekocht en niet de JBL Tune 510BT omdat deze ook een 3,5mm jack heeft zodat ik m ook met m'n elektrische piano en met m'n gitaarversterker kan gebruiken. Er is zelfs een bijbehorende snoer bijgeleverd.
De extra bas heeft een knop zodat ie ook uit kan. Dit itt de JBL waar de extra bas standaard aan staat en niet (makkelijk) uit kan.
Ook leuk is dat ie extra klein ingeklapt kan worden... maar dan haal ik m uit de doos... wat een lelijk ding! Ja, als ik m op heb, zie ik m niet en is er niks aan de hand, maar als ik m gewoon op tafel (wel echt wit) heb liggen... niet te harden.
Ik heb m ook op gehad en het geluid is prima voor <€50,- alleen zijn de schelpen net te klein en had ik al snel door dat ie na een uur of zo zou gaan knellen. Maar dat zou wel acceptabel zijn als ie niet zo ontiegelijk lelijk grijs zou zijn, bah!

Heb jij ook een Philips TAH5205 (Wit)?

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.