1 review

Specificaties Accu of lader (universeel) - Bekijk alle specificaties

Xtorm XA022U Review

grindal81 22 juli 2021, 88 views Product gekocht

Xtorm XA022U

compact en snelle reislader robuuste Lighning kabel inbegrepen, en 2 losse wisselstukken voor gebruik in een EU of UK ideaal voor je smartphone, tablet, oortjes of compacte wireless speaker te laden.

Pluspunten

• bouwkwaliteit
  • 2 poorten
  • quick-charge
  • bijgeleverd draagzakje

Minpunten

• geen led indicatie voor stroomaanduiding

Ik was op zoek naar een betrouwbare powerbank.

Op de site van Xtorm kwam ik een leuke bundel tegen (powerbank & lader) welke ik heb gekocht.

Bestelling en levering ging zeer vlot, op een 3-tal dagen al toegekomen :-)

De lader zit in een mooie verpakking waarop alle features duidelijk staan vermeld.
Voorzien van 2 outputs (USB-A en USB-C)

De 20W Lader geeft op USB-C PD 20W vermogen, en via de USB-A (quick Charge) 18W maximaal.
Wat bij mijn model wel opviel is dat als ik de usb-kabel er in steek de stekker niet 100% recht in de lader zit?
veel is het niet maar recht = recht denk ik dan?
=>hopelijk niet te erg en geeft dit geen hardware fouten bij langdurig gebruik, misschien was de lader net iets te snel in elkaar gestoken of zit de usb-connector niet 100% recht op de print vastgemaakt.
Design zit dan wel in nederland, maar productie komt zoals bijna alles uit china.

Doordat de bouwvorm klein is en langwerpig,en de aansluitingen op de kop zitten, zal je niet snel hinder ondervinden als je deze gebruikt in een dubbel stopcontact of verdeelstekker waarbij je het naastliggende stopcontact dan niet meer kan gebruiken.

Handig was het meegeleverde tasje waarin je alle losse toebehoren netjes kan bewaren.

De bijgeleverde USB C - Lightning kabel voelt ook zeer robuust aan.
De standaard apple kabels zijn wel dun, design maar toch zo voorzichtig te gebruiken.
In het begin gaat alles meestal goed met die kabeltjes, maar deze van Xtorm voelt toch heel wat steviger aan.
Benieuwd wat dat binnen een jaar intensief gebruik zal geven. Meestal zie je ter hoogte van de aansluiting tussen stekker en draad dat de isolatie begint te scheuren...

Heb jij ook een Xtorm XA022U?

Is deze de 50 euro waard die hij op dit moment kost ?
Zeker gezien de kwaliteitscontrole een legitieme vraag....
Als je zoekt voor een promo code vind ik het nog betaalbaar of zoals ik heb gedaan (in bundel gekocht met de powerbank FS401)

Mocht het enkel de adaptor zijn vind ik het te duur, maar de bijgeleverde rugged Lightning kabel maakt het wel een verantwoorde prijs.

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.