BTO X-Book 16X885

€ 1.399,-
Specificaties 16,1" • 1920x1080 • 256GB • Intel Core i7 - Bekijk alle specificaties

BTO X-Book 16X885 Review

Radhe 21 juli 2021, laatste update op 27 juli 2021, 202 views Product gekocht

BTO X-Book 16X885

Aangepast, zit een 2070 in, 32gb ram en 2x 256gb nvme + 512gb ssd. Lekker snel. Gamen hierop is best aardig.

Pluspunten

• Snelheid
  • Scherm grootte is echt perfect

Minpunten

• Pcie bus voor nvme
  • Speakers

Aangepast, zit een 2070 max-q in, 32gb (2x 16 2666) ram en 2x 256gb nvme (ca. 3GB/s) + 512gb SATA ssd.

Lekker snel. Gamen hierop is best goed te doen.

Wel jammer is dat de nvme in raid 0 niet de beoogde snelheid oplevert, omdat de bus niet sneller is. Enige voordeel is dat je nokje bus kan doorvoeren waar je al bijna aan zit met een snellere NVMe. Beter dus kunnen kiezen voor 2 langzamere NVMe's waardoor ik iets goedkoper uit had geweest. Wil niet zeggen dat hij niet snel is 🤣

Batterij valt wat tegen met krap 3 uur, maar ja, is ook een gaming laptop, geen energie zuinig wonder... Koop dan een ARM based laptop zou ik zeggen 8)7

edit:

Wat me wel erg tegenviel was de geluidsproductie uit de speakers. Ik kwam van een MacBook Pro 15" af en dan is dat toch een tegenvaller. Over het algemeen zul je toch wel een koptelefoon op zetten, maar als dat niet het geval is zou je er toch wel graag enigszins acceptabel geluid uit willen hebben ipv het geluid van een oude bakelieten telefoon.

16" is echt een perfecte uitvinding! Niet te groot als 17", en geen ogen knijpen als op een 15".

Heb jij ook een BTO X-Book 16X885?