Imperial Dabman i205 CD Zwart

€ 229,-
Specificaties Digitale radio met WiFi - Bekijk alle specificaties

Imperial Dabman i205 CD Zwart Review

Paula59 21 juli 2021, 376 views Product gekocht

Imperial Dabman i205 CD Zwart

Complete en compacte all-in-one die heel, heel veel verschillende mogelijkheden heeft om muziek af te spelen.

Pluspunten

• Multifunctioneel
  • Compacte bouw
  • Best goed geluid

Minpunten

• De antenne had van mij iets compacter of weg gewerkt in de behuizing gemogen.

Muziekweergave Score: 4
Basweergave Score: 4
Mid- en hoogweergave Score: 5
Twee maanden geleden gekocht als all-in-one voor mijn thuiswerkplek. Ben met bovenstaande review helemaal mee eens en beperk mij daarom in dit review tot een aantal punten die niet besproken zijn.

Spotify:
Streamen van Spotify gaat probleemloos. Indien er een playlist gekozen is, hoeft de telefoon niet meer in buurt te zijn. Het is mij niet gelukt om dan zonder telefoon te browsen door de verschillende playlists. Met telefoon in de Spotify app of in de Airmusic app, kan dit weer wel natuurlijk.

Spanningloos
Elke dag zet ik mijn werkplek spanningsloos, dus ook deze i205CD. Het opstarten duurt een klein minuutje, maar gelukkig onthoudt het apparaat de WPA-code, want dat zou behoorlijk lastig zijn. Het eenmalig invoeren daarvan is een wat tijdrovende bezigheid namelijk, door het weinig gebruiksvriendelijk set-up menu.

Display
De kleuren display is leuk en informatie. Resolutie is goed genoeg en met de weergave van het weer of album of zender voegt het ook best iets toe.

Al met al een goede koop en zeker een aanrader.

Heb jij ook een Imperial Dabman i205 CD Zwart?

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.