JBL Flip 5 Groen

Specificaties Mono met Bluetooth (oplaadbare accu) - Bekijk alle specificaties

JBL Flip 5 Groen Review

:murb: 18 juli 2021, laatste update op 18 juli 2021, 247 views Product gekocht

JBL Flip 5 Groen

Stevig apparaat met een krachtig geluid, goed voor in de badkamer :)

Pluspunten

• Verbind snel
  • Hard en best goed geluid voor klein apparaat
  • Werkt gewoon; geen internet nodig oid
  • Waterdicht
  • Groene-variant gerecycled plastic

Minpunten

• Mono
  • Geen 3,5mm input

Muziekweergave Score: 4
Basweergave Score: 4
Mid- en hoogweergave Score: 4
Ik wilde in de badkamer beter geluid; muziek afspelen via de telefoon haalt het niet als er soms een kraan aan gaat of je kind zit te kletteren met water; ik kan haar nu tijdens het badderen kennis laten muziek die ik haar bij wil brengen :) M'n vriendin gebruikt het zelfs liever dan onze audio installatie, die toch weer aangezet moet worden op een centrale plek, qua input soms verkeerd staat afgesteld zodat de AirPlay het niet direct doet... Dit apparaatje is gewoon de eenvoud zelve. Misschien komt het ontbreken van een 3,5mm de eenvoud dan ook wel ten goede; want het zou zomaar een extra input switch kunnen zijn / bron van irritatie.

Heb jij ook een JBL Flip 5 Groen?

Vraag & Aanbod

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.