HP OfficeJet Pro 8022e AiO

€ 187,24
Specificaties Inkjet all-in-one (Kleur) met WiFi - Bekijk alle specificaties

HP OfficeJet Pro 8022e AiO Review

marybrNewbie 17 juli 2021, 281 views

HP OfficeJet Pro 8022e AiO

Ik heb de Office Jet Pro nu enkele weken in huis en ben er erg blij mee! Ik ben erg blij met de afdrukkwaliteit in kleur. Printen via mobiel was makkelijk. Ideaal om geen omkijken te hebben naar inkt. Een top printer die doet wat het beloofd.

Pluspunten

• Mooie afdrukkwaliteit
  • Inkt thuisbezorgd

Minpunten

• maandelijks abonnement (niet verplicht)

Afdrukkwaliteit Score: 5
Afdruksnelheid Score: 5
Scankwaliteit Score: 5
Scansnelheid Score: 5
Ik heb de Office Jet Pro nu enkele weken in huis en ben er erg blij mee! De printer staat allereerst mooi in mijn thuiskantoor. Maar uiteraard gaat het voornamelijk om het afdrukken. Het touchscreen kleurenscherm is mooi, helder en werkt heel intuitief. Ik ben zo ontzettend blij met de afdrukkwaliteit van mijn prints in kleur. Ik heb voor een feestje bieretiketten geprint in grote kleurvlakken en waar dit voorheen heel streperig werd, was het heel mooi egaal. Printen via mijn mobiel was een fluitje van een cent. Ook de eerste levering HP Instant Ink had ik heel snel in huis. Ideaal om hier geen omkijken naar te hebben. Kortom: een top printer die doet wat het beloofd.

Heb jij ook een HP OfficeJet Pro 8022e AiO?

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.