Sony WF-1000XM4 (Zwart)

€ 209,-
Specificaties In-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Sony WF-1000XM4 (Zwart) Review

kastionesNewbie 16 juli 2021, 235 views Hands-on

Sony WF-1000XM4 (Zwart)

Fijne en kwalitatieve oortjes met geweldige Noise cancelling, vergelijkbaar met de over-ear versie van dit product.

Pluspunten

• Uitstekende Noise Cancelling
  • Goede pasvorm
  • Handige app
  • Fijne touchcontrols

Minpunten

• Volume niet te regelen met touch control
Toen ik de Sony WF-1000XM4 oortjes voor het eerst indeed was ik gelijk onder de indruk. Ze passen goed in mijn oren met de bijgeleverde foam dopjes. Deze gaan wat stroever in en uit de oren dan de 'normale' siliconen dopjes, maar dit kleine ongemak was ik al snel weer vergeten toen ik merkte hoe goed deze oortjes afsluiten en hoe goed ze blijven zitten. Samen met de Active Noise Cancelling zorgt dit ervoor dat je nauwelijks meer iets van je omgeving hoort als je je moet concentreren op studie of werk, of als je gewoon ongestoord van muziek wilt genieten. Echter, als je (even) wel van je omgeving wilt horen is de Noise Cancelling functie makkelijk te wisselen naar de Ambient Sound modus met de touch controls aan de zijkant van de oortjes. Met de Ambient sound modus lijkt het net alsof je de oortjes niet in hebt en kun je gemakkelijk een gesprek voeren of je in het verkeer begeven. Het enige nadeel hiervan is dat hij ook wind geluiden versterkt, dus buiten zet ik meestal de oortjes in de modus waar ze niet het omgevingsgeluid versterken en ook niet de ruis verminderen.

Heb jij ook een Sony WF-1000XM4 (Zwart)?

Vraag & Aanbod

Het is wel mogelijk om het volume te regelen alleen daar voor moet je de voice assistent opofferen. Ik heb links volume control en rechts play pauze terug en verder

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.