Club 3D DisplayPort 1.4 to HDMI 2.0b HDR Active Adapter Zwart

€ 29,99
Specificaties DisplayPort naar HDMI 2.0 • 18cm - Bekijk alle specificaties

Club 3D DisplayPort 1.4 to HDMI 2.0b HDR Active Adapter Zwart Review

schietdammer 14 juli 2021, laatste update op 16 juli 2021, 267 views Product gekocht

Club 3D DisplayPort 1.4 to HDMI 2.0b HDR Active Adapter Zwart

Voor mij 10 uit 10. Ik gebruik hem op een 4k sony 55XH95 55inch scherm, op de foto de middelste van de 3 55inch schermen, de andere 2 links inportret en rechtsboven horizontaal zijn op hdmi aangesloten op dezelfde pc en videokaart. Bij mij valt beeld nooit weg.

Pluspunten

• hdr ziet er goed uit dus wordt goed doorgegeven

Minpunten

• geen

Ik gebruik hem op mijn nvidia 3060.

Bij mij valt beeld dus nooit weg : Als dat wel gebeurd heb je te lange hdmi kabel en moet je de 60hertz verlagen naar 50 of 30. Ik had dat met een 15meter lange hdmi kabel toen ik een 2de pc in achterkamer had.

Op foto dus links en rechts NIET het scherm wat aan deze adapter zit , die schermen zijn Sony model KE-55XH8096. Mocht je ook een tv aan je pc willen hangen let dan op 1 ding : de tv moet 4:4:4 chroma subsampling kunnen. Wat mijn 2 modellen sony dus kunnen. (p.s. Zie rtings.com of een tv dat heb daar zijn heel veel tv's getest maar niet alle).

Ik denk dat ik boven het middelste scherm nog een 4de 55inch 4k gaat plaatsen, en aangezien mijn 3060 gpu enkelt nog 2 DP poorten vrij heb - 3.000 serie nvidia ondersteund maximaal 4 schermen op 1 gpu dus kan er niet 2 bijzetten ik kan maar 1 van die 2 overgebleven dp gebruiken - ga ik dan ook weer deze club 3d active adapter erbij kopen.

Heb jij ook een Club 3D DisplayPort 1.4 to HDMI 2.0b HDR Active Adapter Zwart?

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.