Sony WF-1000XM4 (Zwart)

€ 209,-
Specificaties In-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Sony WF-1000XM4 (Zwart) Review

Roeland1965Newbie 14 juli 2021, 212 views

Sony WF-1000XM4 (Zwart)

Degelijk uitgevoerd en mooi vormgegeven oortjes

Pluspunten

• Stevig
  • Mooi

Minpunten

• Noise cancelling werkt niet naar behoren
  • Geluidskwaliteit

De Sony WF-1000XM4 zijn bepaald niet goedkoop dus de verwachtingen waren hoog toen ik ze ontving. Wat gelijk opvalt is hoe stevig ze aanvoelen. De vormgeving is understated en de case is mooi vormgegeven. Zoals te verwachten bij Sony komen deze oortjes met hun eigen app. Er is veel in te stellen en koppelen gaat eenvoudig. Hoe is de geluidskwaliteit? Op het eerste gehoor is die prima maar na een tijdje luisteren merk ik dat die vermoeiender is dan dat ik met mijn over ear of andere oortjes gewend ben. Net iets agressiever waardoor vooral het luisteren naar podcasts me wat tegen gaat staan. Het grootste probleem is voor mij echter dat ik met geen va de 3 verschillende maten dopjes mijn oren goed afgesloten krijg. Daardoor werkt de noise cancelling niet naar behoren. Kan aan mijn oren liggen maar ik vind het toch wel jammer. Een groot pluspunt is dat het lang duurt voordat ze opgeladen dienen te worden. vervolgens laden ze snel bij als je ze in de case doet. Dat maakt dagelijks gebruik heel eenvoudig.

Heb jij ook een Sony WF-1000XM4 (Zwart)?

Vraag & Aanbod

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.