Samsung Neo QLED QE55QN95A Zwart

€ 1.029,-
Specificaties 55" • Ultra HD • LCD • HDR • 2 tuners • 120Hz - Bekijk alle specificaties

Samsung Neo QLED QE55QN95A Zwart Review

Olorin76 14 juli 2021, laatste update op 4 augustus 2021, 988 views Product gekocht

Samsung Neo QLED QE55QN95A Zwart

Uitstekende tv, met superieure helderheid en contrast. Tip: als je deze tv wil kopen, kijk dan bij artencraft.be. Waarom .be? Omdat ie daar slechts € 1.995 kost én je daarbij (t/m 31 juli) ook nog eens een cashback van € 500,- krijgt via samsung.be.

Pluspunten

• Prijs na cashback
  • Superieure beeldkwaliteit
  • Makkelijk aansluiten met de One Connect Box

Minpunten

• Geen Dolby Vision

Inbrandgevoeligheid Score: 5
De nieuwe 4K bluray set van Lord of the Rings was voor mij reden om over te stappen naar een 4K televisie. In eerste instantie keek ik voor een 2020 model, maar de deal bij artencraft.be (€ 1.495,- na cashback) bracht mij toch bij de 2021 versie. En daar heb ik geen spijt van! Het contrast en de helderheid zijn subliem, de kleuren spatten van het scherm. Zwart is net zo zwart als bij OLED tv's en dankzij de duizenden mini-LED's is halo-vorming rond lichte objecten nauwelijks waarneembaar.

De installatie was een peuleschil. De voet is makkelijk te monteren (liefst wel met 2 man het scherm neerleggen). De OneConnectBox mag van mij wel de nieuwe standaard worden. Alle aansluitingen op één dok en vervolgens nog maar één kabel naar de tv. Super easy en ziet er ook nog eens strak uit.

De afstandsbediening is klein maar fijn. Batterijen zitten er niet in. Wel een zonnecel en een USB-C aansluiting voor het opladen. Na enig vogelen heb ik de One Remote ook kunnen instellen voor m'n settopbox (Arris VIP4302), zodat ik alle aangesloten apparaten met dezelfde remote kan bedienen.

En dan de prijs. Zoals aangegeven keek ik in eerste instantie voor het 2020 model (de Q95T). Veel meer dan € 1.400,- wilde ik niet uitgeven. De QN95A is bij de meeste winkels een stuk prijziger (> € 2.000,-). Totdat ik bij artencraft.be deze tv voor € 1.995,- zag staan. En daar ook nog eens € 500,- cashback vanaf ging. De catch: je moet de tv en de cashback bij de Belgische sites bestellen/aanmelden (artencraft.be en samsung.be). De cashback actie loopt nog t/m 31-7-2021. Doe er je voordeel mee!

Heb jij ook een Samsung Neo QLED QE55QN95A Zwart?

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.