Sony WF-1000XM4 (Zwart)

€ 209,-
Specificaties In-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Sony WF-1000XM4 (Zwart) Review

Michaelh123Newbie 12 juli 2021, 207 views Product geleend

Sony WF-1000XM4 (Zwart)

Geweldig geluid, zeer mooi design. Prima batterij duur

Pluspunten

• Geluid
  • Design
  • Noise cancelling
  • Accuduur

Minpunten

• korte oplaadkabel

Waar ik het eerste blij van werd was het design, niet alleen van de oordoppen zelf maar ook de houder. Mooi zwart afgewerkt en voelt erg robuust aan. De oordoppen zitten met een magneet goed vast in de oplader. Het verbinden via Bluetooth werkt snel en eenvoudig als je een goede smartphone hebt. Sony heeft een eigen app waar je de status van de oordoppen eenvoudig kan zien, en de instellingen kan personaliseren. Persoonlijk vond ik dit erg handig. Wanneer je de oordoppen in doet geeft hij ook direct aan hoeveel batterij je momenteel hebt.
Batterij gaat prima lang mee, en het opladen gaat erg snel. De oordoppen worden geleverd met 3 verschillende pasvormen: small, medium en large. Voor iemand die geen draadloze oordoppen eerder heeft gebruikt, moest ik wel even wennen. Het is voorgekomen dat een oordop wel eens uit mijn oor viel.
Het geluid is echt fantastisch, boven verwachting. De oordoppen produceren mooie warme klanken en de lage tonen zijn goed hoorbaar. Ik gebruik ze zelf het meest wanneer ik muziek luister, maar bellen (via telefoon of laptop) gaat met deze oordoppen ook perfect. Noise cancelling werkt goed, ambient sound is iets waar ik nog wat meer in moet verdiepen. Er zit tevens Adaptive Sound control op , een extra feature die detecteert waar je bent en wat je doet en past de instellingen voor omgevingsgeluid daar op aan. Dit heb ik zelf uitgezet om dat hij mijn muziek vaak pauzeerde tijdens het sporten. (bij stilstaan en bepaalde bewegingen reageerde hij nogal snel).
Mocht je voor kwaliteit willen gaan, dan is dit product een enorme aanrader.

Heb jij ook een Sony WF-1000XM4 (Zwart)?

Vraag & Aanbod

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.