Sony WF-1000XM4 (Zwart)

€ 209,-
Specificaties In-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Sony WF-1000XM4 (Zwart) Review

BootlessNewbie 10 juli 2021, 86 views Product gekregen

Sony WF-1000XM4 (Zwart)

Erg fijn product, en goede geluidskwaliteit!

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Batterijduur
  • Gebruiksgemak
  • Bluetooth verbinding

Minpunten

• Oplaadcase scharnier voelt iets zwak

Ik heb de Sony WF-1000XM4 ontvangen om uitgebreid te testen.
Na een aantal weken gebruik tijdens kantoorwerk, klusjes in het huis , handsfree in de auto en buitensporten kan ik mijn ervaringen met jullie delen.

Bij het unboxen is het duidelijk een hoge kwaliteit.
Over de verpakking is goed nagedacht . Echt een feest met uitpakken.

De ingebruikname van de oortjes ging gemakkelijk, al zijn het iets meer handelingen dan je zou verwachten. Zo kan je ervoor kiezen om een speciale Sony app te downloaden voor de geluidsintellingen en updates.

De pasvorm van de oortjes is prettig, ik heb geen last van oortjes die uit dreigen te vallen tijdens het sporten bijvoorbeeld.

De geluidskwaliteit is fantastisch.
De batterij duur van de oortjes en de oplaadcase zijn goed.
Ik heb nog niet onverwacht met een lege batterij gezeten.

De bluetooth verbinding is zeer stabiel en hapert geen moment. Dat heb ik bij andere wel eens anders gehad.

Heb jij ook een Sony WF-1000XM4 (Zwart)?

Vraag & Aanbod

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.