Nokia X10 64GB Groen

€ 243,95
Specificaties 6,67" • 2400x1080 • 64GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Nokia X10 64GB Groen Review

Tweakerhan 9 juli 2021, 3.897 views Product gekocht

Nokia X10 64GB Groen

Net zo goed als de concurrenten in dezelfde klasse, maar fijn geprijsd.

Pluspunten

• Stevige behuizing
  • Screen protector zit er al op
  • Mooi helder scherm
  • Vingerafdruk en gezichtsherkenning

Minpunten

• Nog niet echt

Gewoon een fijne telefoon voor een redelijke prijs.
Ik heb eerder een Nokia 7 plus gehad, die helaas niet kon zwemmen.
Op dit moment is er ook de actie dat je gratis Nokia earbuds erbij krijgt.
Als je rechtstreeks bij Nokia besteld worden ze meteen meegestuurd, anders moet je aanmelden met je bon en imei nummer.
Scheelt maar een paar euro met webshops, de moeite niet waard en je hebt ze meteen.

Zowel de telefoon als de earbuds zijn heerlijk in gebruik.
Alles werkt zoals het moet, camera prima, lekker vlotte hardware. Scherm best royaal maar niet te.
Voor mij geen peperdure telefoon met de prijs van een flinke laptop en nog steeds een klein scherm.

Voor normaal gebruik voldoet hij zeker, ik kijk nu regelmatig tv en series, ook hier heeft de telefoon geen enkel probleem mee.

Power genoeg voor zeker 3 dagen, als niet de hele dag tv kijkt natuurlijk.

Heb jij ook een Nokia X10 64GB Groen?

Geen idee waarom deze review eerst +0 kreeg, wmb informatieve review. De gratis actie mbt de earbuds en screen protector wist ik nog niet, dat maakt het wel een goed prijsje.
Power genoeg voor zeker 3 dagen, als niet de hele dag tv kijkt natuurlijk.
, de accu die erin zit is best wel fors zo te zien. Heb zelf een Nokia 6.2 waar ik nog steeds ~2 dagen mee kan doen, gezien deze x10 nog een grotere accu heeft verbaast me dit niet. Heeft denk ik ook een beetje mee te maken dat er Android One op zit (minder bloatware op de achtergrond).

[Reactie gewijzigd door ochhanz op 10 juli 2021 12:59]

Android One, help zeker, geen overbodige rommel erop waar je niet om vraagt.
Dat had ik nog vergeten om als pluspunt te noemen.

De eardbuds werken geniaal by the way.
Bediening is touch, dus als je erop tikt terwijl je iets kijkt, gaat dit op pauze, nog een keer en het gaat weer verder.
Het opbergdoosje is meteen ook een powerbank, als je ze terug legt laden ze op en gaan ze automatisch uit. Powerbank laad je op wanneer er nog maar 1 stipje brandt.
Als je ze eruit haalt gaan ze aan en verbinden meteen met je telefoon ( als je blue tooth aan staat natuurlijk).
Geluid is prima.

[Reactie gewijzigd door Tweakerhan op 10 juli 2021 20:31]

De telefoon zal wel in orde zijn, dat is mijn Nokia 7.2 ook. Maar hoe zit het met security-updates? Ik heb tussen januari en juli geen enkele update ontvangen, en de upgrade naar Android 11, die eerst voor maart en toen voor september was beloofd, is er nog steeds niet, en ze willen niet zeggen wanneer die wel komt. Voor mij nooit meer een Nokia..
Goed dat ik dat lees. Dat de updates slechter worden bij Nokia. Ik heb een Nokia 7+ welke keurig alle updates gekregen heeft zoals beloofd tot april dit jaar. Bij mijn telefoon was 3 jaar ondersteuning beloofd met maandelijkse updates. En 2 versies als ik het goed onthouden heb. Deze heb ik allemaal gekregen. Een enkele keer iets later als normaal. Maar meestal een paar weken later als dat Google ze had uitgebracht.

Ik ben op zich erg blij met Android one. Er is geen andere smartphone geweest waarmee ik zo lang doe als deze. Ik heb hem nu ongeveer 3.5 jaar. Zolang alles blijft werken zoals het nu gaat blijf ik hem gebruiken. Maar ik houd met een half oog de nieuwere telefoons in de gaten.
Aangezien de accu van mijn iPhone 8 momenteel zwak word ben ik een beetje aan het kijken op diverse flora naar een andere telefoon, aangezien een nieuwe iPhone me te duur worden ook aan het kijken naar een Android toestel.
Ik heb in het verleden ook enkele Android toestellen gehad zowel Samsung als Huawei en ook nog een LG ben er toen van afgestapt omdat ik me er mateloos aan ergerde dat ze na een paar maanden volkomen vast liepen en dus werden vervangen.
Mijn vraag aan experts hoe is de situatie nu lopen Android smartphones nog zo snel vast en hoe is het met de updates, mede omdat deze bij Apple zo goed zijn.
Dank bij voorbaat
Na vroeger Nokia en jaren Blackberry, jammer dat dit geschiedenis is, is dit weer mijn tweede Nokia.
Stabiel, Android one, geen bloatware en nog nooit meegemaakt dat er geen updates worden doorgegeven.
Tegen de tijd dat beveiligingsupdates niet meer worden aangeboden, wie heeft er dan geen nieuwe tegenwoordig?
Faire prijs en gewoon goed.
De ideale verlossing van de I-phone, en je houdt flink geld over.
Zoals tweakerhan schrijft. Geen problemen met mijn Nokia gehad met betrekking tot stabiliteit etc. Ik moet wel zeggen dat toen ik 2018 mijn budget verhoogde van rond de € 250,00 naar € 320,00 ongeveer na korting. Ik een beter product had. Bij de goedkopere toestellen die ik kocht had ik altijd vrij snel dat ik weer een nieuwe wilde (binnen een paar maanden). En dit probleem ervaar ik nu nog niet. Ik heb mijn toestel nu 3.5 jaar.

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.