Sony WF-1000XM4 (Zwart)

€ 209,-
Specificaties In-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Sony WF-1000XM4 (Zwart) Review

DiperNewbie 9 juli 2021, 260 views Product geleend

Sony WF-1000XM4 (Zwart)

Top geluid, makkelijke bediening.

Pluspunten

• Top geluid
  • Makkelijke bediening
  • Lekker klein om mee te nemen

Minpunten

• Ruisonderdrukking minder dan over ear model
  • Hygiëne

Lekker kleine oortjes die een top geluid leveren. De ruisonderdrukking is minder dan bij een over ear model maar wel een van de betere van de in ears. De ruisonderdrukking maakt geen "sis" zoals bij andere modellen, dat is dan wel een grote plus.
Zoals gezegd is het geluid echt goed, beter dan alle in ears die ik hiervoor gehad heb een genot om muziek mee te luisteren, daarbij is naar gelang je muzieksmaak het geluid via een equalizer in de app nog naar wens in te stellen. Ook bij telefoongesprekken is het geluid goed en was ik voor de andere kant goed te verstaan.
De connectie met je afspeel apparaat gaat super snel en is heel eenvoudig. De bediening is makkelijk. Jammer dat je niet alle functies kunt gebruiken met de bediening op de oortjes. Je zult dus moeten kiezen tussen functies die je het meest gebruikt. Dit is wel heel eenvoudig in te stellen in de bijbehorende app.
De oortjes passen in je oor via 3 maten bijgeleverde eartips. Gemaakt van een soort schuimrubber zodat het de gehoorgang helemaal afsluit. (passieve ruisonderdrukking). Bij mij blijven ze goed zitten. Al heb ik ze nog niet met hardlopen geprobeerd maar met wandelen en fietsen blijven ze goed zitten. Ik vraag me wel af hoe lang deze eartips meegaan en hoe schoon ze op den duur blijven. Je mag ze namelijk niet met water schoonmaken. Men zegt dat je ze los bij kunt bestellen al weet ik niet of dit nu al zo is. Al is dit wel jammer van zo'n high end product.
De extra windruis functie voor bijv. op de fiets vind ik niet super werken. De windruis krijgt alleen een andere toonhoogte maar dat hij hiermee weg is kan ik niet zeggen.
De batterijduur is echt meer dan voldoende en het doosje waarin je ze opbergt is ook draadloos op te laden en makkelijk mee te nemen.
AL met al als je in ear oortjes zoekt met ruisonderdrukking denk ik dat je qua geluidskwaliteit en bediening geen betere vind.

Heb jij ook een Sony WF-1000XM4 (Zwart)?

Vraag & Aanbod

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.