Sony WF-1000XM4 (Zwart)

€ 209,-
Specificaties In-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Sony WF-1000XM4 (Zwart) Review

FlorienmNewbie 9 juli 2021, 133 views Product geleend

Sony WF-1000XM4 (Zwart)

Wat een fantastische oortjes zijn dit! De geluidskwaliteit is echt onwijs goed. Met de noise-cancelling functie hoor je echt niks van je omgeving. Ze zijn handig in gebruik door het touch control. Ik zou deze oortjes iedereen aanraden als je goede geluidskwaliteit waardeert. Ze zijn ook mega snel opgeladen!!

Pluspunten

• Noise-cancelling
  • Touch control
  • App die je erbij kan gebruiken

Minpunten

• Pasvorm
  • Blijven niet zitten met sporten

Ik beschikte al over een koptelefoon, maar ik was ook op zoek naar draadloze oortjes. Deze oortjes voldoen volledig aan mijn verwachtingen. Je kan ze makkelijk bedienen, ze gaan onwijs lang mee en het geluid is geweldig. Je hebt zelfs een functie waarbij je muziek automatisch uitgaat als je praat. Ideaal als je bijvoorbeeld in de trein zit. Zelf vind ik deze functie minder fijn, want je kan niet meezingen met de muziek ;). Het product is niet zwaar en je kan het gemakkelijk meenemen in je tas. Ook kan je prima telefoongesprekken hiermee voeren. Het is een helder geluid en degene met wie je belt kan je ook duidelijk horen. Kortom, vooral kopen!

Heb jij ook een Sony WF-1000XM4 (Zwart)?

Vraag & Aanbod

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.