HP 15s-eq2720nd

Specificaties 15,6" • 1920x1080 • 256GB • AMD Ryzen 5 - Bekijk alle specificaties

HP 15s-eq2720nd Review

Knutselsmurf 8 juli 2021, 859 views Product gekocht

HP 15s-eq2720nd

Voor het geld heel veel laptop. Wel een aantal puntjes om rekening mee te houden, zeker als je van plan bent om deze laptop intensief te gaan gebruiken

Pluspunten

• prijs

Minpunten

• afwerking

Zojuist deze laptop mogen ontvangen, en hierbij kort mijn eerste bevindingen.
  • De afwerking aan de bovenkant kan beter. De bovenzijde (toestenbord-oppervlak) is niet volledig vlak, maar bevat een naad precies weer ik mijn polsen neerleg. Dat maakt dit toetsenbord minder geschikt om langere tijd mee te werken.
  • Ik ben gewoon om vooraf geïnstalleerde systemen direct te voorzien van een schone windows-installatie. In dit geval werkte dat tegen mij: De aanwezige wireless adapter werd niet standaard vanuit de windows-installatie herkend, waardoor ik achterbleef met en laptop zonder netwerk. Een losse usb-netwerkadapter zorgde gelukkig voor de initiële internetverbinding, waarna de juiste drivers wel gevonden en geïnstalleerd konden worden.
Afgezien daarvan krijg je heel veel laptop voor je geld. Voor dit bedrag zul je moeten accepteren dat er links en rechts wat shortcuts genomen zijn.

Heb jij ook een HP 15s-eq2720nd?

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.