Philips E-line 275E2FAE/00 Zwart

€ 275,36
Specificaties 27" • 2560x1440 (Quad HD) • 75Hz • IPS • 1ms - Bekijk alle specificaties

Philips E-line 275E2FAE/00 Zwart Review

Narc 7 juli 2021, laatste update op 13 september 2021, 334 views Product gekocht

Philips E-line 275E2FAE/00 Zwart

Best geprijsde 1440p IPS monitor met luidsprekers, Freesync en 75 herz. Jammer van de IPS glow.

Pluspunten

• Strak design
  • Mooi paneel en kleuren
  • Goede feature set voor de prijs
  • Handige plaatsing van de headset-ingang

Minpunten

• IPS glow

Ik heb deze monitor gekocht tijdens de BTW weken van de MM. Moet zeggen dat het product daardoor erg aantrekkelijk geprijsd was voor de specificaties die je krijgt. Ik had van te voren gelezen dat de kwaliteit van de speakers slecht zou zijn, met die wetenschap vind ik het geluid eigenlijk nog wel mee vallen. Tuurlijk er zit geen volle bass in, maar voor af en toe een Teams vergadering of casual gamen valt het mij niet tegen. Wat wel tegenvalt is de IPS glow, in ieder geval rechtsonder in het scherm. Dat vind ik hinderlijk bij gamen in donkere scenes. De kleuren en helderheid zijn verder goed (ik ben geen purist).

Heb jij ook een Philips E-line 275E2FAE/00 Zwart?

Vraag & Aanbod

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.