Fossil Hybrid Smartwatch HR Collider Zwart (Zwart)

€ 151,-
Specificaties Android, iOS compatibel - Bekijk alle specificaties

Fossil Hybrid Smartwatch HR Collider Zwart (Zwart) Review

ilonaderckx 5 juli 2021, 261 views Product geleend

Fossil Hybrid Smartwatch HR Collider Zwart (Zwart)

Mooie combi van techniek en design!

Pluspunten

• Lange batterijduur
  • Mooi design
  • Hartslagmeter

Minpunten

• Te groot voor dunne polsen

Het Fossil horloge ziet er heel chique uit, het valt niet op dat je een smartwatch om je pols hebt. Het hybrid principe ziet er wel gaaf uit. De wijzers bewegen uit zichzelf als je smart-functies gaat gebruiken.

De smart-functies werken goed. Het is in het begin even wennen dat het geen touchscreen is. De functies worden bedient met de 3 knopjes aan de zijkant.
Het installeren van de app ging vlot en de verbinding was zo gemaakt. In de app kun je de functie van de knoppen nog aanpassen naar je persoonlijke voorkeur. Zo zijn de functies die je het meest gebruikt ook snel te vinden.

Het scherm is heel duidelijk en heeft zelfs verlichting voor als het donker is. Het leest prettig, ook berichtjes die je binnen krijgt. Via de app kan ingesteld worden van welke apps je notificaties op je telefoon wil, dus hoeveel berichten er op je horloge komen heb je zelf in de hand.

De batterijduur is echt super. Het horloge was na een week nog niet op de helft van de batterij, terwijl ik er lekker mee getest heb.

Helaas heb ik heel dunne polsen. Voor mij is het horloge te groot en ook vrij zwaar. Maar als je niet al te dunne polsen hebt zou ik 'm zeker aanraden!

Heb jij ook een Fossil Hybrid Smartwatch HR Collider Zwart (Zwart)?