Sony SRS-XP700

€ 391,24
Specificaties Stereo met Bluetooth (oplaadbare accu) - Bekijk alle specificaties

Sony SRS-XP700 Review

Thissa107Newbie 5 juli 2021, 123 views Product geleend

Sony SRS-XP700

Top product. Kraakhelder en hard geluid al bij een laag volume. Extrafunctie de sfeerverlichting is een leuke toevoeging wat het product af maakt. Accu gaat lang mee.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Sfeerverlichting
  • Accuduur

Minpunten

• Lomp

Muziekweergave Score: 5
Film/gameweergave Score: 5
Basweergave Score: 4
Mid- en hoogweergave Score: 5
Het geluid van de box is echt top, toch heb ik wel ervaren de de extra bass functie eigenlijk altijd aan moet staan voor de optimale ervaring.
De levensduur van de accu heb ik als zeer goed ervaren omdat de box al snel een goed helder en hard muziek speelt, hoeft de box niet op maximaal vermogen te staan waardoor de accu langer meegaat.
Ik had in mijn gedachten dat de box iets kleiner zou zijn waardoor het meenemen iets makkelijker zou zijn echter was dit niet het geval en is de box vrij lomp.
Maar voor de usecase is dit prima, een feestje in een schuur of achtertuin is de box perfect voor.
De lampen zijn een leuke toevoeging bij dit product en dragen bij voor een goede sfeer, echter zijn de lampen niet heel erg fel wat dan weer jammer is.

Al met al een super product als je de box niet overal naartoe wilt meenemen!

Heb jij ook een Sony SRS-XP700?

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.