Sony SRS-XP700

€ 399,-
Specificaties Stereo met Bluetooth (oplaadbare accu) - Bekijk alle specificaties

Sony SRS-XP700 Review

FreecourtNewbie 4 juli 2021, 105 views Hands-on

Sony SRS-XP700

Echt een degelijk goed gebouwd produkt. Doet wat het zegt. Is wel een beetje prijzig, maar je krijgt waar voor je geld. Geluid is super, ook bij een hoog volume. Connectiviteit is erg simpel, en voor iedereen te snappen. De verlichting is leuk voor erbij.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Robuust gebouwd
  • kwaliteit van het geluid.
  • Simpel verbinding maken
  • Accu gaat lang mee

Minpunten

• Beetje zwaar.
  • Hij is wel groot.
Dit product is misschien niet de goedkoopste, maar je krijgt waar voor je geld. Alles aan dit apparaat wat ik heb uitgeprobeerd is degelijk uitgevoerd. Ook het gewicht is degelijk, dat zorgt er echter wel voor dat hij in huis op de zelfde plek blijft staan. Alleen mijn vrouw verplaatst hem af en toe.

Ik heb hem tot nu toe alleen gebruikt als box tijdens het werk, naast een aantal test momenten dat ik hem even zijn grenzen op laat zoeken. Waar ik positief over ben, is het gebruiksgemak. Dit is echt super. Daar kan wel iedereen in mijn huishouden mee overweg. We hebben allemaal minimaal 1 apparaat met bluetooth en ook de apparaten door elkaar. Ik kan zelfs de muziek via mijn laptop laten verlopen en op mijn telefoon de status van de batterij aflezen of de verlichting regelen. Maakt je telefoon even geen verbinding dan houd je gewoon de bluetooth knop even 2 seconden ingedrukt en je probeert het opnieuw.

De app die je kan gebruiken vanuit de Google Playstore (Android huis) is erg eenvoudig. Dat zie ik als een pluspunt. Geen ingewikkelde instructies. Gewoon recht toe, recht aan.

Ik heb het apparaat niet verbonden aan andere boxen. Daar is wel een mogelijkheid voor, maar deze heb ik simpelweg niet in bezit. Ik weet dus ook niet of dat werkt. Dat geldt ook voor het gebruik van een microfoon. Zingen is niet 1 van mijn kwaliteiten, dus een microfoon heb ik niet in bezit.

Het belangrijkste is natuurlijk de kwaliteit van het geluid. Hier kan ik kort over zijn. Dit is gewoon goed. Alle toonhoogtes zijn goed in balans en scherp. Ook bij een hoger volume is de kwaliteit goed of uitstekend te noemen.

Heb jij ook een Sony SRS-XP700?

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.