ASUS ROG Strix B560-I Gaming WIFI

Specificaties Socket 1200 • Mini-ITX • Intel B560 chipset - Bekijk alle specificaties

ASUS ROG Strix B560-I Gaming WIFI Review

DaanotaurusNewbie 2 juli 2021, 533 views Product gekocht

ASUS ROG Strix B560-I Gaming WIFI

Prachtig moederbord voor de prijs. Heeft een mooie feature set en bied veel waar voor je geld. En hij ziet er ook nog eens goed uit ;)

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Aansluitingen
  • Wifi
  • Uitstraling

Minpunten

• gen.4 m.2 slot niet compatible met intel gen.10

Layout Score: 5
Ik heb dit moederbord gekocht om een kleine game-pc te bouwen in de NR200P. Het moederbord is van hoge kwaliteit met veel aansluitingen (bijvoorbeeld 1 fan-header voor de CPU, een fan-header voor een pomp en een fan-header voor de chassis fans, voor een mini-ITX is dit een prima opstelling) en beschikt over wifi en bluetooth (wat toch echt wel heel erg handig is anno 2021). De layout van de aansluitingen is overzichtelijk en de powerdelivery is erg stabiel (en blijft mooi koel!). Het moederbord is zwart en heeft een neutrale uitstraling, maar veel zal je er toch niet van zien in de gemiddelde mini-ITX build ;)

Voor de prijs is dit echt een van de beste moederborden die je kunt krijgen, zeker als je niet geïnteresseerd bent in het overklokken van je processor.

Kleine opmerking: i.c.m. een i5 10600K kreeg ik de gen.4 m.2 slot aan de voorzijde niet werkend, gelukkig is er een tweede op de achterzijde (welke gen.3 is) en deze werkte perfect met mijn 10600K en Kingston A2000 1TB.

Heb jij ook een ASUS ROG Strix B560-I Gaming WIFI?

Zelfde probleem gehad na contact asus over dit probleem werdt ik doorgestuurd naar samsung deze stuurde mij weer naar asus ...dan maar naar dichstbijzijnde computerhandel daar vervolgens na 1.5 uur probleem verholpen na lang zoeken ook daar nvme op slot 2.2 deze wordt overigens wel erg warm advies koelplaatjes op nvme plaatsen service mobo fabrikant en samsung viel me zwaar tegen heel jammer
Slot aan de voorkant werkt alleen met 11 gen processors want 10 heeft geen pci-e gen 4 en asus heeft daarop geen schakelaar geplaatst. Is een ontwerp besluit.

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.