HP OfficeJet Pro 8022e AiO

€ 187,24
Specificaties Inkjet all-in-one (Kleur) met WiFi - Bekijk alle specificaties

HP OfficeJet Pro 8022e AiO Review

chantal1976Newbie 1 juli 2021, 113 views

HP OfficeJet Pro 8022e AiO

Mijn eerste indruk van deze printer is dat hij heel erg makkelijk te installeren is. Alles wijst zich vanzelf. Ook het aanmelden voor de HP+ inktservice was zo gepiept.

Pluspunten

• Printen via mobiel
  • Goede resolutie
  • Eenvoudige installatie

Minpunten

• nog niet ontdekt

Inktverbruik Score: 4
Drivers en stabiliteit Score: 4
Afdrukkwaliteit Score: 5
Afdruksnelheid Score: 5
Scankwaliteit Score: 5
Scansnelheid Score: 4
* Ik heb gekozen voor het plan van €4,99 per maand deze optie past tot nu toe het beste bij mijn print gedrag.
*Het logo van mijn bedrijf is vrij dun en gemêleerd qua kleurstelling. Ik ben dan ook aangenaam verrast hoe scherp de printer dit print. De resolutie is echt top! Ook heb ik een foto van mijn hond geprint op gewoon A4 papier, dit deed ik uit nieuwsgierigheid. Nou de hele familie heeft de afdruk gezien, want ik werd enorm verrast hoe mij de afdruk uit de printer kwam. En dan had ik nog geen eens een afdruk gemaakt op fotopapier.
* Voor mijn salon heb ik een aantal hand-outs. Deze heb ik dubbelzijdig afgedrukt. Dit ging zonder problemen en razend snel.
* De snelheid van de printer is geweldig. Ik print eigenlijk alles via de app op mijn telefoon. Vaak stuur ik een printopdracht naar de kantoorruimte en als ik er ondertussen naar toe loop is hij al klaar met printen.
* Mijn familie leden hebben de app ook geïnstalleerd en zij zijn net zo enthousiast als ik. De app is heel gebruiksvriendelijk en overzichtelijk.
* Een hele mooie bijkomstigheid vind ik, dat je de cartridges kunt recyclen. Je kunt de lege cartridges gratis opsturen in de mee geleverde sealbag. Dat HP ook nog eens geld doneert ( per geprinte pagina ) ten gunste van de bosbouw, geeft voor mij aan dat zij zeer betrokken zijn met de mens en de natuur. Dit vind ik zeer zeker een pluspunt.
* Al met al kun je wel zeer duidelijk stellen dat ik heel tevreden ben met deze HP printer. Ik raad hem dan ook zeer zeker aan.

Heb jij ook een HP OfficeJet Pro 8022e AiO?

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.