Sonos Ikea Symfonisk Wifi-boekenplankspeaker Zwart Review

Macboe 1 juli 2021, 647 views Product gekocht

Sonos Ikea Symfonisk Wifi-boekenplankspeaker Zwart

Hoe ik geluid uit een 4k monitor kreeg.......

Pluspunten

• Dun
  • Knoppen aanwezig die ook de AppleTV op pauze zet
  • Wandplank voor de AppleTV

Minpunten

• Sonos Software
  • Geluid gaat in 1 richting
  • Bass en Treble moeten op 10 / Max geluid op 70% om zuiver te houden

Muziekweergave Score: 3
Film/gameweergave Score: 3
Basweergave Score: 3
Mid- en hoogweergave Score: 3
Ik had een oude 4k 32" monitor liggen waar ik niks mee deed (ophangen met Vogels beugel), maar de monitor had geen speakers, maar wel HDMI. Dus mijn opties om geluid te krijgen uit dit scherm is/was beperkt. Bluetooth heeft vertraging, dan gaan de monden eerst dan het geluid, dit ervaar ik als irritant.

Opgelost door een AppleTV4 te kopen en 2 Sonos Speakers van Ikea (Stereo) een dure oplossing met toch goed geluid :) Een "goedkope led TV" kopen was een goedkopere oplossing maar dan was het beeldkwaliteit en het geluidskwaliteit weer slechter.

Compromis... Compromis...... Compromis.............

Heb jij ook een Sonos Ikea Symfonisk Wifi-boekenplankspeaker Zwart?

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.