Philips Hue Signe Vloerlamp Review

JayJay 30 juni 2021, laatste update op 30 juni 2021, 681 views Product gekocht

Philips Hue Signe Vloerlamp

Prachtig maar duur.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Erg fel
  • Hele mooie aanvulling op de ambilight

Minpunten

Kwaliteit Score: 5
Ik kan er een heel mooi verhaal van maken maar hou het kort en krachtig, een aanrader , hoge lichtopbrengst en voor naast de bank een mooie uitbreiding van mijn hue ambilight set.

Bezit inmiddels 9 lampen die aangestuurd worden door de bridge en tv in ambilight stand.

De Hue app is gebruiksvriendelijk en alles is makkelijk in te stellen.

Dit geeft een fantastisch beeld en sfeer en kijkt erg prettig met bijvoorbeeld Netflix, Disney, series , films , EK voetbal en meer.

Wat ik wel een afknapper vind is de prijs maar dat weerhoud mij er niet van een 2e te kopen.

Voor vragen , stel ze hieronder of stuur mij een dm.

Heb jij ook een Philips Hue Signe Vloerlamp?

Hey man,
Net iets te duur ook voor mij ... kijken of de prijs nog wat zakt. Thx voor de review.

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.