Fossil Monroe Hybrid HR Zilver (Zilver)

Niet beschikbaar
Specificaties Android compatibel - Bekijk alle specificaties

Fossil Monroe Hybrid HR Zilver (Zilver) Review

MjammiNewbie 28 juni 2021, laatste update op 28 juni 2021, 186 views

Fossil Monroe Hybrid HR Zilver (Zilver)

Je krijgt bij het horloge alleen de oplader. De knopjesbediening vind ik onhandig. je kunt maar voor 3 functies kiezen. Het bandje zit niet prettig en de maat aanpassen is omslachtig. Het horloge is spatwaterdicht. Pluspunten zijn het personaliseren van je horloge qua achtergrond en instellingen en de lange batterijduur.

Pluspunten

• Lange batterijduur
  • Aanpasbare achtergrong

Minpunten

• Onnauwkeurige metingen
  • Onprettig bandje

Het horloge ziet er netjes uit. Echt als een net horloge ipv een smartwatch. Naar mijn smaak te glimmend. Een matte behuizing is meer mijn smaak. Je krijgt bij het horloge alleen de oplader geleverd, een beknopte handleiding waarin je de verschillende fucties kunt zien. Dat vind ik fijner zoeken dan in de app maar moeten kijken of je het kan vinden. Super leuk dat je de achtergrond kunt personaliseren met een eigen foto. De knopjesbediening vind ik nogal onhandig en je kunt maar voor 3 functies kiezen. Ik krijg wel meldingen binnen van mijn telefoon maar dan moet ik de specifiek controleren . Bij andere horloges zou je dit via de app moeten kunnen instellen maar ik krijg dit niet gevonden. Zou fijn zijn als het horloge dan trilde. Het metale bandje zit niet heel prettig en de maat aanpassen is omslachtig. Niet fijn bij een horloge wat je 24 uur wil kunnen dragen. De bijbehorende app heeft veel fucties om je horloge aan te passen, verschillende achtergronden en knoppen die je naar eigen inzicht kunt plaatsen. Wel bied de app weinig andere opties om je gezondheid bij te houden. Je hartslag kun je niet direct zien op het horloge. Deze moet eerst gemeten worden. Verder zie je op het horloge alleen je hoogste en laagste hartslag en moet je voor meer info in de app kijken. Helaas is het horloge alleen spatwaterdicht dus je moet hem af doen bij het zwemmen ed. Wanneer je de timer of stopwatch functie hebt toegevoegd werkt dit erg gemakkelijk. Makkelijk in te stellen, starten en stoppen. De batterij gaat erg lang mee ruim 10 dagen dus veel langer dan ik gewend ben. Pluspunten vind ik het personaliseren van je horloge wat betreft de achtergrond en de instellingen. En de lange batterijduur. Het is een stijlvol horloge wanneer je net wat extra's wilt dan een analooghorloge. Wanneer je er echt mee wilt gaan sporten vind ik de mogelijkheden te beknopt en de metingen niet precies genoeg.

Heb jij ook een Fossil Monroe Hybrid HR Zilver (Zilver)?