Marantz M-CR611 Melody Media Zwart

Specificaties 2.0-kanaals met 120W versterker - Bekijk alle specificaties

Marantz M-CR611 Melody Media Zwart Review

Adam1980 25 juni 2021, laatste update op 25 juni 2021, 334 views Product gekocht

Marantz M-CR611 Melody Media Zwart

Ik was 4 jaar geleden op zoek naar een apparaat dat geluidscontent af kan spelen via het netwerk, met kwalitatief goed geluid op mijn 25 (?) jaar oude boxen. Dat is slechts ten dele gelukt.

Pluspunten

• klein formaat
  • (beperkte) netwerk mogelijkheden
  • Ik vind de geluidskwaliteit goed

Minpunten

• bijzonder slechte bedieningsapp
  • verbinding valt af en toe weg
  • Marantz lijkt niet te kiezen voor lange termijn ondersteuning
  • integratie netwerk staat in de kinderschoenen bij Marantz

Geluidskwaliteit Score: 4
Ik heb dit apparaat gekocht om via mijn netwerk te kunnen bedienen.

Het geluid is goed (genoeg voor mij, ben geen audiofiel). De netwerk mogelijkheden zijn redelijk, aardige spotify connectie. Maar de app om alles mee te kunnen bedienen, is echt, maar dan ook echt, waardeloos. Het lijkt er op alsof de er geen echte strategie is geweest toen ze besloten iets met netwerkmogelijkheden te doen. Het voelt alsof het een verplicht nummertje voor hen is geweest om dat deel van de markt ook te bedienen (bij mijn oven van siemens lijken de netwerkmogelijkheden beter uitgedacht). Wat mij betreft had Marantz ze die moeite kunnen besparen en moeten blijven doen waar ze (erg) goed in zijn: hifi maken. Netwerk integreren in producten is een hele andere tak van sport (die zij niet begrepen hebben).
Mijn huidige apparaat ga ik vervangen voor iets dat beter werkt via het netwerk. Ik ben bereid om daar iets op geluidskwaliteit op in te leveren. Nu loop ik al 2 jaar met deze gedachte, dat het er nog niet van is gekomen komt doordat ik ook weer niet zo'n audiofanaat ben.

Dit apparaat is zeer teleurstellend in gebruik via het netwerk. Marantz als merk heeft mij teleurgesteld als merk met dit apparaat.

Heb jij ook een Marantz M-CR611 Melody Media Zwart?

Heb hetzelfde toestel gekocht: zelfde problemen. DAB+, zelfs als het signaal via de kabel binnen komt (in België via de coax van Telenet), valt de radio soms uit voor een seconde or enkele seconden. Erg vervelend. Had dit niet verwacht van Marantz.

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.