Cooler Master 4-in-3 Device Module Review

Betrayedcover 27 augustus 2010, laatste update op 29 augustus 2010, 564 views

Cooler Master 4-in-3 Device Module

Pluspunten

• Prijs, ruimte

Minpunten

• niet toolless, gebruikers gemak, Fan-capaciteit

Kwaliteit Score: 3
dit product is voor de 'Low-budget' computerbouwer/modder een uitstekende oplossing om de ruimte te creŽren in de case. de mee geleverde van geeft een gemiddelde prestatie en laat wat te wensen over wanneer alle 4 de racks vol zijn. de racks zijn niet toolless wat mij wel een beetje tegenvalt. hoewel je de HDD's er wel in kan leggen, maar het is aan te raden om ze vast te schroeven. om de HDD's vast te maken moet men de module weer de-installeren, zo dat een herhaaldelijke aanpassing wat moeilijker gaat.

er is mij ook naar aanleiding van deze review een tip binnen gekomen om er een anderen fan op te zetten. ik heb dit idee uitgeprobeerd en het werkt perfect.

kortom: een mooie module voor de prijs, geeft ruimte. maar voor prestaties raad ik aan om veder to zoeken

bewerkt: 29-8-10
reden: taal fouten

Heb jij ook een Cooler Master 4-in-3 Device Module?

Misschien wat wit regels toevoegen en wat style- en spellingsfouten eruit halen.
crearen? aanteraden? fast schroeven? dŽinstaleren? toelless? capisiteid?

Serieus?! :/

Wat dacht je van
creŽren? aan te raden? vast schroeven? deinstalleren? toolless? capaciteit?

[Reactie gewijzigd door PerfectLight op 27 augustus 2010 21:40]

Uhm tja, kort maar krachtig.
Spelfoutjes, niet om lullig te zijn, maar omdat het mij gewoon ergert dat het er zoveel zijn:

dit Dit product is voor de Low buget low-budget computerbouwer/-modder een uitstekende oplossing om de ruimte te crearen creŽren in de case. de mee geleverde van De meegeleverde fan geeft een gemiddelde prestatie en laat wat te wensen over waneer alle 4 de racks vol zijn. de De racks zijn niet tool less toolless wat mij wel een beetje tegenvalt. hoewel Hoewel je de HDD's er wel in kan leggen, maar het is aanteraden is het aan te raden om ze fast vast te schroeven. om Om de HDD's vast te maken moet men de module weer dŽinstaleren de-installeren, zo dat zodat een herhaaldelijke aanpassing wat moeilijker gaat.

kortom Kortom: een mooie module voor de prijs, geeft ruimte. maar Maar voor prestaties raad ik aan om veder to verder te zoeken.

Negatieve eigenschappen:

niet toelless toolless, gebruikers gemak, Fan capisiteid capaciteit

------------
Omdat je mijn naamgenoot bent, ťn bijna op dezelfde dag geboren bent krijg je toch 3 sterren, voor allebei de feitjes 1 erbij ;)

[Reactie gewijzigd door laurenssie op 27 augustus 2010 21:47]

Heb dezelfde 4-in-3 module heb de 1200 rpm standaard fan veranderd voor een die iets harder blaast, is simpel te doen omdat het van die push-pins plastic dingen zijn, het is even pielen maar dan heb je ook wat :D.
Nu worden de schijven tenminste niet te warm!

Je review is slecht tot zeer slecht daarom maar een ster voor jou :(

Verbeter hem en dan kom ik er misschien nog op terug.