Kygo X by Xellence (Wit)

€ 35,69
Specificaties In-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

Kygo X by Xellence (Wit) Review

wj4me 24 juni 2021, laatste update op 24 juni 2021, 281 views Product gekocht

Kygo X by Xellence (Wit)

Ontbrekende Android APP "X by Kygo" in Google Play groot gemis?

Pluspunten

• ANC

Minpunten

• Android APP ontbreekt
  • slechte helpdesk

Dit zijn mijn 1ste in-ear bluetooth oortelefoontjes dus een echte vergelijking mag je hier verwachten. Deze review is dus de eerste snelle indruk nadat ik ze gekocht heb via een dagaanbieding.

Helaas ontbreekt op dit moment de Android APP in Google Play.

Pogingen de helpdesk te bereiken mislukte jammerlijk:
- in messenger weet de assistent wel mijn naam maar begrijpt niet mijn vraag
- chat assistent wil alleen je email adres weten en reageert vervolgens niet
- op email wordt vooralsnog niet gereageerd
Zijn dit tekenen aan de wand?

Tijdens het afluisteren van muziek hoor ik om de zoveel tijd twee piepjes, waar deze door worden veroorzaakt is mij nog niet duidelijk.

Dit product is de prijs wat ik er voor betaald heb zeker waard, betaald je echter de volle pond zou ik de status van de Android APP checken.

Heb jij ook een Kygo X by Xellence (Wit)?

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.