Skagen SKT3102 Rosé Goud (Zwart)

Niet beschikbaar
Specificaties Android, iOS compatibel - Bekijk alle specificaties

Skagen SKT3102 Rosé Goud (Zwart) Review

Atilla61 22 juni 2021, 174 views Product gekocht

Skagen SKT3102 Rosé Goud (Zwart)

Een prima product voor een prima prijs met een mooie design. Het is geen geavanceerde smartwatch, maar dat zal wel bekend zijn bij de koper.

Pluspunten

• Mooie design
  • hartslagsensor
  • prijs/kwaliteit

Minpunten

• spatwaterdicht

Toen ik dit hybride analoog horloge voor het eerst zag viel mij de kleurcombinatie en de minimalistische/klassieke look heel erg op. Prachtig roségoud tint in combinatie met zwart. Deze draag ik dan ook tijdens mijn werk en meer formelere bijeenkomsten. De geweldig lange batterijduur maakt het voor mij dan ook wat makkelijker. Ik kan hem ongeveer 2 weken gebruiken met 1x opladen. Verder heeft de horloge heeft een geïntegreerde hartslagsensor die de hele dag de hartslag kan meten via de pols. Dit doe ik niet vaak, maar bij een keer testen ben ik erachter gekomen dat deze vergelijkbaar is met mijn andere duurdere smartwatch. Heeft af en toe een uitschieter, maar dat vind ik normaal voor de prijs kwaliteit verhouding. Ook het bedienen van muziek is mogelijk. Het zijn de simpele maar oh zo slimme en benodigde functies die dit horloge heeft dat past bij de look en de prijs die je ervoor betaalt. Ook bijvoorbeeld het accepteren of weigeren van inkomende oproepen. Een klein minpuntje voor mij is dat het spatwaterdicht is, maar dat is dan ook de enige dat in mij op komt. Al met al, een prachtig horloge met een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Heb jij ook een Skagen SKT3102 Rosé Goud (Zwart)?