Trust GXT 716 Rizza

€ 229,-
Specificaties Gamingbureaustoel - Bekijk alle specificaties

Trust GXT 716 Rizza Review

wouterwouNewbie 21 juni 2021, 152 views

Trust GXT 716 Rizza

Comfortabele gamestoel

Pluspunten

• comfortabel
  • helpt met houding
  • makkelijk te monteren

Minpunten

• Armleuning te ver uit elkaar, onbruikbaar

De stoel moet eerst zelf in elkaar gezet worden. Het lastigste gedeelte is het vinden van de gebruiksaanwijzing (onder het zitgedeelte). Na enige frustratie had ik het gevonden en was het niet moeilijk.

Ik ben iemand die graag onderuitgezakt zit, wat niet ten goede is voor mijn rug, maar door het rugkussentje zorgt de stoel dat mijn houding verbetert. In het begin was het even wennen, maar dit vind ik een pluspunt. Met mijn lengte (1m90) kan ik het hoofdkussen niet monteren zoals het hoort, maar dit is niet het einde van de wereld.

De stoel zit zeer comfortabel en na een aantal uren gamen zit het nog prima. De lichtjes die erop zitten zijn leuk, maar ik gebruik het niet. Het is zeker een aanwinst als je een mooie game kamer hebt met andere lichtgevende elementen.

Het grote minpunt zijn de armsteunen. Deze zitten veel te ver uit elkaar en zijn niet verstelbaar. Voor mij onbruikbaar.

Al met al is het een fijne stoel doe goed doet aan je houding en waar je uren in kunt gamen!

Heb jij ook een Trust GXT 716 Rizza?

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.