Noblechairs Hero Gamingstoel kunstleer Zwart/Wit

Noblechairs Hero Gamingstoel kunstleer Zwart/Wit Review

Superbra 21 juni 2021, 194 views Product gekocht

Noblechairs Hero Gamingstoel kunstleer Zwart/Wit

Waardeloze kwaliteit. Ik heb deze gaming stoel voor mijn zoon gekocht in september 2020. Na 9 maanden normaal gebruik komt een naad in de zitting los. Volgens Coolblue is dit normaal. Ik verwacht van deze dure stoel een hogere bouwkwaliteit. Tweakers, vermijd dit product en de verkoper...

Pluspunten

• zitcomfort
  • geschikt voor grote personen

Minpunten

• bouwkwaliteit
  • duur

Heb jij ook een Noblechairs Hero Gamingstoel kunstleer Zwart/Wit?

Maar dat is toch een kwestie van garantie toch?
Op de website van Coolblue staat ook bij dit product:
- Garantie 2 jaar
Dat is inderdaad een kwestie van garantie. Toch weigerde Coolblue in eerste instantie om gratis te herstellen/vervangen omdat dit normale slijtage was. Ik heb toen zelf contact opgenomen met Noblechairs die bevestigden dat dit een garantiegeval was. Coolblue heeft de stoel toen vervangen en probeerde in eerste instantie om mij bij te laten betalen omdat de stoel in prijs gestegen was. Slechts na discussie hebben ze die meerprijs laten vallen. Het heeft dan nog meer dan een week geduurd voor de vervangende stoel geleverd werd, hoewel de stoel gewoon op voorraad was.

De slechte afhandeling van deze garantie heeft me doen besluiten nooit meer aankopen te doen bij Coolblue. Ook Noblechairs zal niet meer gekocht worden. Misschien heb ik gewoon pech gehad en was het een maandagmorgen exemplaar, maar toch is het vertrouwen in het merk wat weg...
Tja, dat is inderdaad wel een ding dat het zo moeizaam gaat.
Nou blij toe dat het toch uiteindelijk goed gekomen is.
Offtopic: Ik vind persoonlijk de zit gedeelte ook veel te hard van dit merk.
Bedankt voor de fotos. Dit is idd niet zomaar een naadje wat lost zit.

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.